مرور دوره 47, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
مدل ذهنی در پژوهشهای رفتار اطلاعجویی: پژوهشی در متون
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-09-23)هدف: هدف از این پژوهش، شناسایی مهمترین عواملی است که بر مدلهای ذهنی کاربران در فرآیند رفتار اطلاعجویی تأثیرگذارند. روش: این پژوهش از حیث هدف در زمرۀ پژوهشهای کاربردی و از نظر شیوۀ گردآوری دادهها از نوع توصیفی ...
-
مشاغل نوین مبتنی بر فناوریهای اطلاعات برای فارغالتحصیلان علوم اطلاعات و دانششناسی در عصر حاضر
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-09-23)هدف: هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر فناوریهای اطلاعات بر فرصتهای شغلی نوین کتابداری و اطلاعرسانی و تحلیل محتوای آگهیهای استخدام است. روششناسی:رویکرد این پژوهش کیفی و روش ...
-
وضعیتیابی مؤلفههای زیرساختی پیادهسازی اشتراک دانش در صنعت بیمه
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-09-23)هدف: هدف این پژوهش شناسایی مؤلفههای مورد نیاز پیادهسازی اشتراک دانش و بررسی وضعیت آنها در صنعت بیمۀ ایران است. روششناسی: روش پژوهش پیمایشی - توصیفی و ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامه است. جامعۀ پژوهش مدیران عالی دفاتر ...