نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحقیقی نسب, منیژهfa_IR
dc.contributor.authorرستمی, محمد رضاfa_IR
dc.contributor.authorخوب بخت, فرزانهfa_IR
dc.contributor.authorحکیمی فر, نازنینfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T18:44:29Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T18:44:30Z
dc.date.available1399-08-01T18:44:29Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T18:44:30Z
dc.date.issued2019-09-23en_US
dc.date.issued1398-07-01fa_IR
dc.date.submitted2018-10-15en_US
dc.date.submitted1397-07-23fa_IR
dc.identifier.citationحقیقی نسب, منیژه, رستمی, محمد رضا, خوب بخت, فرزانه, حکیمی فر, نازنین. (1398). تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار. حسابداری مدیریت, 12(42), 27-42.fa_IR
dc.identifier.issn2228-5938
dc.identifier.issn2322-1321
dc.identifier.urihttp://jma.srbiau.ac.ir/article_14411.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/455315
dc.description.abstractاین پژوهش به بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد  مالی شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار با استفاده از مدل هافمن در قلمرو زمانی 1390 تا 1394 پرداخته است. جهت آزﻣﻮن فرضیه‌ها از ﻣﺪل رﮔﺮﺳﯿﻮن ﺧﻄﯽ ﭼﻨﺪ ﻣﺘﻐﯿﺮه استفاده‌ شده است. روش آﻣﺎری این پژوهش، روش داده‌های ﻣﻘﻄﻌﯽ و ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ است. نتایج نشان داد بین نقد شوندگی سهام و تمام ابعاد بازاریابی رابطه­مند به‌جز ارزیابی روابط با سهامداران، رابطه مثبت و معنی‌دار وجود دارد. یافته‌های دیگر پژوهش بیان کرد بین بازده سهام و تمام ابعاد بازاریابی رابطه­مند به ‌جز تعهد، رابطه مثبت و معنی‌دار وجود دارد. از سوی دیگر به بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی رابطه­مند بر روی هزینه سرمایه پرداخته شد که در مورد گرایش به روابط، ارزیابی روابط، تعهد و اعتماد با هزینه سرمایه شواهدی یافت نشد. اما ارتباط بین عمل متقابل و هزینه سرمایه رابطه مثبت و معناداری بدست آمد.fa_IR
dc.format.extent850
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقاتfa_IR
dc.publisherIslamic azad universityen_US
dc.relation.ispartofحسابداری مدیریتfa_IR
dc.relation.ispartofManagement Accountingen_US
dc.subjectروابط سرمایه‌گذارfa_IR
dc.subjectبازاریابی رابطه مندfa_IR
dc.subjectگرایش به روابط با سهامدارانfa_IR
dc.subjectارزیابی روابط با سهامدارانfa_IR
dc.titleتأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادارfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی، دانشگاه الزهرا(س)، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی، دانشگاه الزهرا(س)، تهران، ایران،fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد، مدیریت مالی، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی،دانشگاه الزهرا(س)، تهران،ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی، دانشگاه الزهرا(س)، تهران،ایرانfa_IR
dc.citation.volume12
dc.citation.issue42
dc.citation.spage27
dc.citation.epage42


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد