نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشاه مرادی, نسیمfa_IR
dc.contributor.authorنیکومرام, هاشمfa_IR
dc.contributor.authorبنی مهد, بهمنfa_IR
dc.contributor.authorرهنمای رودپشتی, فریدونfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T18:38:17Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T18:38:18Z
dc.date.available1399-08-01T18:38:17Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T18:38:18Z
dc.date.issued2019-06-22en_US
dc.date.issued1398-04-01fa_IR
dc.date.submitted2017-07-25en_US
dc.date.submitted1396-05-03fa_IR
dc.identifier.citationشاه مرادی, نسیم, نیکومرام, هاشم, بنی مهد, بهمن, رهنمای رودپشتی, فریدون. (1398). تاثیر متغیرهای دموگرافیک بر بهبود درک استفاده کنندگان از مسئولیت پذیری اجتماعی ارائه شده در صورت های مالی مصور شرکت ها. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت, 8(30), 1-14.fa_IR
dc.identifier.issn2322-5785
dc.identifier.urihttp://jmaak.srbiau.ac.ir/article_14286.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/454849
dc.description.abstractدنیای کنونی، دوران نمایش ها بوده و قسمت عمده ای از اطلاعات ما در موارد گوناگون از راه تصاویر حاصل می شود و در حالی که دارای معنای بسیار عمیق و غنی می باشند، ارزش آنها بیشتر در حد نمایش یا تبلیغات در نظر گرفته می شود. هدف از پژوهش حاضرتجزیه و تحلیل ماهیت ارتباطات دیداری در زمینه حسابداری و ارائه نظریه ای در این زمینه می باشد که منجر به بهبود درک استفاده کنندگان از صورت های مالی شرکت ها در زمینه مفاهیم مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها گردد و سعی نموده تاثیر متغیرهایی همچون سن، جنس و سابقه کاری را به عنوان متغیر تعدیلگر  مورد بررسی قرار دهد. به این منظور دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری به عنوان جامعه آماری انتخاب گردیده و تعداد 302 پرسشنامه در بین آنها توزیع شده است . برای بررسی پرسشنامه ها از تحلیل عاملی تاییدی و برای آزمون فرضیات از مقایسات زوجی استفاده گردیده که نتایج حاکی از کارایی روش استفاده شده در بهبود درک استفاده کنندگان از مفاهیم مورد نظر و تاثیرگذاری جنسیت پاسخگویان بر آن می باشد.fa_IR
dc.format.extent540
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن حسابداری مدیریت ایرانfa_IR
dc.publisherIranian Management Acounting Associationen_US
dc.relation.ispartofدانش حسابداری و حسابرسی مدیریتfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Management Accounting and Auditing Knowledgeen_US
dc.subjectگزارش های مالی مصورfa_IR
dc.subjectمسئولیت پذیری اجتماعیfa_IR
dc.subjectمتغیرهای دموگرافیکfa_IR
dc.titleتاثیر متغیرهای دموگرافیک بر بهبود درک استفاده کنندگان از مسئولیت پذیری اجتماعی ارائه شده در صورت های مالی مصور شرکت هاfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستاد ، گروه حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، تهران، ایران. (نویسنده مسئول)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، گروه حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرج، البرز، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستاد، گروه حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، تهران، ایران.fa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue30
dc.citation.spage1
dc.citation.epage14


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد