ارزیابی عملکرد بانک دی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن
(ندگان)پدیدآور
نعمتی زاده, سیناحایری میبدی, مهسیمانوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
مطابق پژوهش حاضر با عنوان «ارزیابی عملکرد بانک دی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن(BSC)، در ابتدا شاخص های ارزیابی عملکرد بانک دی در چهار بعد مالی، مشتریان، فرایندهای داخلی و رشد و یادگیری به دست آمد، لذا به منظور صحه گذاری شاخص ها با استفاده از سه پرسشنامه، نظرات مدیران ارشد و کارشناسان بانک(برای شاخص های بعد مالی، مشتری، فرایندهای داخلی و رشد و یادگیری) و مشتریان بانک دی (برای شاخص های بعد مشتری) اخذ و بررسی گردید. نتایج حاصله نیز با استفاده از تکنیک های آماری پردازش شده و اولویت شاخص های هر بعدBSC تعیین گردید
کلید واژگان
کارت امتیازی متوازنبعد مالی
بعد مشتری
بعد فرایندهای داخلی
بعد رشد و یادگیری
شماره نشریه
15تاریخ نشر
2015-09-231394-07-01
ناشر
انجمن حسابداری مدیریت ایرانIranian Management Acounting Association
سازمان پدید آورنده
استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی- دانشکده مدیریتکارشناس ارشد مدیریت اجرایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اراک- دانشکده مدیریت




