تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت
(ندگان)پدیدآور
حقیقی, محمداکبری, کاملیا احتشامینوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
در ادبیات بازاریابی و علوم انسانی کلیة کنشها، رفتار و تصمیمات انسانی بر اساس الگوی عقلانیت بنا گذاشته شده است. از دیدگاههابرماس، نگرش و الگوی حاکم بر عقلانیت انسانی تنها بعد کارکردی و محاسبة سود و زیان را در برنمی گیرد بلکه عوامل فرهنگی و ارزشی نیز در فرایندهای عقلانی دخیل میباشند. تحقیق حاضر سعی دارد تا برداشتهابرماس از عقلانیت را در مورد فرایند تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در سطوح تحلیل خرد و میانی به ارزیابی بگذارد. هدف نهایی بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت میباشد و بدین منظور از دو روش کمی و کیفی و همچنین تطابق یافتههای تحقیق مدد گرفته شده است.
کلید واژگان
تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنتعقلانیت
نظریه برخاسته از دادهها
نظریه کنش ارتباطی
هابرماس
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2007-02-201385-12-01




