نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمهدوی, عبدالمحمدfa_IR
dc.contributor.authorنژاد, دکتر احمد جعفرfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T18:22:13Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T18:22:14Z
dc.date.available1399-08-01T18:22:13Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T18:22:14Z
dc.date.issued2002-12-22en_US
dc.date.issued1381-10-01fa_IR
dc.identifier.citationمهدوی, عبدالمحمد, نژاد, دکتر احمد جعفر. (1381). پیشنهاد یک مدل ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 59(0)fa_IR
dc.identifier.urihttps://jmk.ut.ac.ir/article_11517.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/453849
dc.description.abstractمقاله حاضر طراحی و تبیین سامانه ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی است نگارنده ضمن بررسی سابقه تحقیق و مبانی نظری مربوط به تبیین مدل پیشنهادی خود پرداخته است. این مدل توسط خبرگان دانشگاهی و صنعت خودروسازی مورد تایید قرار گرفته و دارای شش بعد اصلی عوامل محسوس قابلیت اعتماد تفاهم همدلی تضمین و تعامل انسان رایانه است و هرکدام از ابعاد با شاخص هایی سنجیده شده است. درمجموع بیست و پنج شاخص برای ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی معرفی شده و در یکی از شرکت های وابسته به خودروسازی به اجرا گذاشته شده است.fa_IR
dc.format.extent540
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود)fa_IR
dc.relation.ispartofManagement Knowledge(Not Publish)en_US
dc.subjectارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتیfa_IR
dc.subjectپاسخگوییfa_IR
dc.subjectتفاهمfa_IR
dc.subjectسامانه های اطلاعاتی مدیریت (سام)fa_IR
dc.subjectقابلیت اعتمادfa_IR
dc.titleپیشنهاد یک مدل ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume59
dc.citation.issue0


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد