مرور دوره 19, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند – تحویلداری در بانک سپه
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2006-11-22)بانکها بیشک در اقتصاد ایران همچون سایر کشورها به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای واسطهای در جایگاه سازمانهای مالی، دولت را در اجرای سیاستهای پولی( انبساطی و انقباضی) یاری میکنند. این سازمانها که در تقسیم بندی بخشهای ...
-
تعیین عوامل موثر در انتخاب روش همکاری میان بنگاهها: مطالعه موردی دربنگاه های فناوری اطلاعات ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2006-11-22)همکاری میان بنگاهها در دو دهه گذشته به شدت مورد توجه مدیران قرار گرفته است. انگیزههای گوناگونی برای ایجاد همکاری میان دو یا چند بنگاه وجود دارد. دسترسی به مهارت و دانش فنی، تامین مالی، کسب مزیت رقابتی و محدود کردن و ...
-
سنجش کیفیت خدمات واحد فناوری اطلاعات همراه با مطالعه موردی در صنعت حمل و نقل
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2006-11-22)نظر به این که سازمانها امروزه به دنبال یافتن راههای رقابت مؤثر تر در بازارهای در حال رشد هستند و خدمات درون سازمانی نقشی غیر قابل انکار در جهت گیری رقابت میان سازمانها ایفا میکند، توجه مدیران به خدمات درون سازمانی جلب ...
-
طراحی مبتنی بر بدیهیات ابزاری جهت فازبندی واستقرار سیستم تولیدی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2006-11-22)حضور موفقیت آمیز بسیاری ازکشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در عرصه رقابت جهانی منوط به این است که بتوانند با استفاده از سیستمهای تولیدی خاص صنایع خود را مورد حمایت قرار دهند. لازمه انجام چنین کاری شناخت کافی ازعناصر ...
-
طراحی مدل آرمانی برنامهریزی تولید برای شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی یزد
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2006-11-22)پویاییهای حاکم بر محیط تجاری واحدهای تولیدی و تعدد عوامل مؤثر بر عملکرد آنها بر لزوم پرداختن به برنامهریزی به عنوان یکی از وظایف اصلی مدیریت مورد تأکید بوده است. در این میان برنامهریزی تولید در شرکتهای تولیدی از مهمترین ...



