مرور دوره 19, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2007-02-20)در ادبیات بازاریابی و علوم انسانی کلیة کنشها، رفتار و تصمیمات انسانی بر اساس الگوی عقلانیت بنا گذاشته شده است. از دیدگاههابرماس، نگرش و الگوی حاکم بر عقلانیت انسانی تنها بعد کارکردی و محاسبة سود و زیان را در برنمی گیرد ...
-
رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2007-02-20)اگرچه تحقیقات بسیاری در زمینه نظریههای علمی و تجربههای عملی در حوزه مدیریت زنجیره عرضه (SCM ) بهعمل آمده و ارزیابی عملکرد آن نیز از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است، باوجود این، موضوع ارزیابی عملکرد SCM از نقطه ...
-
طراحی زنجیره تأمین مبتنی بر نوع و چرخه عمر محصول
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2007-02-20)یکی از جنبههای بسیار مهم مدیریت زنجیره تأمین عبارتست از انتخاب نوع زنجیره تامین مناسبی که بتوان از آن طریق به عملکرد بهینه در سرتاسر زنجیره دست یافت. در این مقاله زنجیرههای تأمین ساخت به سه نوع ناب, چابک و ترکیبی طبقه ...
-
هیدروکراسی یا بوروکراسی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2007-02-20)عقلانیت ابزاری کارایی مدار مدیریتی در اندیشه جامعه شناسیهای خود را به عقلانیت زمینه مدار میدهد که در آن مشروعیت برون سازمانی به اندازه کارایی درون سازمانی اهمیت دارد. منطق مدیریتی کارایی طراحی ساختارهای کارا و منطق اجتماعی ...
-
وزن دهی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2007-02-20)یکی ازمهمترین قسمتهای یک وسیله نقلیه را میتوان تایر به شمارآورد به نوعی که عملکرد هر وسیله نقلیهای تاحدزیادی وابسته به تایرهای آن است. درمیان روشهای گوناگونی که برای مطالعه رفتارمکانیکی تایر به کاربرده میشود، مدلسازی ...



