دوره 26, شماره 0
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
معرفی کتاب : زبان تخصصی مدیریت (4)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-09-23)معرفی کتاب : زبان تخصصی مدیریت (4) نام نویسنده : دکتر داور ونوس – دکتر داود سلمانی ناشر انتشارات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تیراژ : 2000 نسخه – 168 صفحه – قطع رحلی نوبت چاپ : اول چاپ : مؤسسه انتشارات و چاپ دانشگاه ...
-
معرفی پایان نامه : « مدیریابی و بهبود شیوه گزینش داوطلبان ورود به دوره های مدیریت »
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-09-23)مقدمه در طول تاریخ آثار عظیم و سریعی که مدیریت دریافت و ساخت اجتماعی – اقتصادی جهان داشته بی سابقه بوده است . از ابتدای رشد پدیده مدیریت وظایف اصلی آن ثابت مانده اما کیفیت کار به کلی تغییر کرده است . این مدیریت است که ...
-
شرکتهای فرامیلی ، ابزار مدیریت جهانی (1)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-09-23)با توجه به افزایش قدرت شرکتهای فرامیلی در ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و رشد فراگیر آنها به اهرمهای مدیریت جهانی ، بدون شک شناخت این شرکتها می تواند بر تبیین استراتژیها و برنامه ریزیهای کشورهای در حال توسعه و رو به رو ...
-
انگیزه توفیق طلبی ، عامل خود کنترلی و کارآفرینی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-09-23)یکی از بزرگترین هدفهاسی مدیران افزایش کارآیی سازمان است و کارآیی سازمان ، هم به منابع غیر انسانی از قبیل تجهیزات ، کارگاهها ، محیط کاری ، نوع تکنولوژی ، میزان سرمایه گذاری و نقدینگی و هم به عوامل انسانی وابسته است. اما ...
-
تبیین آماری فرضیات در پژوهشهای مدیریتی – رفتاری
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-09-23)آمار یکی از ابزارهای مهم پژوهشگران به شمار می رود و فهمیدن اصطلاحات ، روشها و منطق آماری برای کسانی که از مطالب تحقیقی استفاده می کنند ، اهمیت زیادی دارد. در هر حال ، در کاربرد روشهای آماری و نتیجه گیری از شواهد آن محدودیتهای ...
-
مدلسازی مفهومی اطلاعات
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-09-23)مدلسازی مفهومی اطلاعات ، یکی از فنون تجزیه و تحلیل و تشریح اطلاعات مورد نیاز کاربران سیستم است . در تجزیه و تحلیل اطلاعات باید ذهن خود را بر شناخت مفهومی اطلاعات متمرکز ساخت. در تشریح ماهیت اطلاعات باید از جملات موجز ، ...
-
برنامه ریزی استراتژیک در صنعت خودروسازی ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-09-23)تغییرات و دگرگونی های وسیع و همه جانبه سیاسی ، اقتصادی ، تکنولوژیکی و بحرانهای ناشی ازاین دگرگونی ها ، دنیایی بسیار متفاوت از دنیای دیروز به وجود آورده است ؛ دنیایی که مدیران را با چتلشهایی متعددی روبرو ساخته به گونه ای ...



