انگیزههای کارآفرینی زنان و مردان در بخش صنعت: شباهتها وتفاوتها
(ندگان)پدیدآور
آراستی, زهراکنعانی, احمدسیدقاسمی, نویساساداتنوع مدرک
Textپژوهشی- کاربردی
زبان مدرک
فارسیچکیده
یکی از عوامل تأثیرگذار در کارآفرینی، انگیزههای کارآفرینان است. برخی مطالعات نشان میدهد زنان و مردان با انگیزههای متفاوتی به کارآفرینی روی میآورند. این در حالی است که انگیزههای کارآفرینان در بخش صنعت، بهخصوص با در نظر گرفتن عامل جنسیت، کمتر بررسی شده است. تحقیق حاضر، با استفاده از روش تحقیق ترکیبی در جامعة آماری کارآفرینان بخش صنعت استان گلستان، به بررسی شباهتها و تفاوتهای انگیزههای زنان و مردان کارآفرین میپردازد.
کلید واژگان
انگیزة کارآفرینیجنسیت
صنعت
کارآفرینی
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2013-03-211392-01-01
ناشر
دانشگاه تهرانUniversity of Tehran
سازمان پدید آورنده
دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهرانکارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران
کارشناس ارشد آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شاپا
2538-31322538-3124




