نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسادات حسینی, سید حسینfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T00:20:48Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T00:20:48Z
dc.date.available1399-08-01T00:20:48Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T00:20:48Z
dc.date.issued2006-02-20en_US
dc.date.issued1384-12-01fa_IR
dc.identifier.citationسادات حسینی, سید حسین. (1384). بررسی مبانی مسوولیت متصدی حمل و نقل جاده ای کالا در کنوانسیون قزازداد حمل و نقل بین المللی کالا از طریق جاده و مقایسه آن با حقوق ایران و انگلیس. فصلنامه تحقیقات حقوقی, 8(42)fa_IR
dc.identifier.issn1024-0772
dc.identifier.urihttp://lawresearchmagazine.sbu.ac.ir/article_56379.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/446634
dc.description.abstractتدوین کنوتنسیون قرارداد حمل و نقل بین المللی کالا از طریق جاده در سال 1956، و الحاق ایران به آن در سال 1376، موجب گردید تا صحبان کالا از حاکمیت قوانین ملی ناشی از قواعد حمل تعارض اجتناب نمایند. و با برخورداری از مزایای مربوط به مقررات یکسان کنوانسیون،بالاخص با آشنایی نسبت به موضوع مسوولیت متصدی حمل و نقل احساس امنیت کنند.جهت تبیین مسوولیت متصدی حمل و نقل در کنوانسیون و حقوق ایران و تنگلیس قبل از هر چیز، مبحث اول به نحوه و هدف شکل گیری و محدوده اجرای کنوانسیون و در عین حال با ارائه ضوابط و معیارهای شناسایی متصدی حمل و نقل اختصاص داده شده استfa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه شهید بهشتیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه تحقیقات حقوقیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Law Researchen_US
dc.titleبررسی مبانی مسوولیت متصدی حمل و نقل جاده ای کالا در کنوانسیون قزازداد حمل و نقل بین المللی کالا از طریق جاده و مقایسه آن با حقوق ایران و انگلیسfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentپژوهشگرfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue42


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد