نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-08-01T00:11:36Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T00:11:41Z
dc.date.available1399-08-01T00:11:36Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T00:11:41Z
dc.date.issued2014-08-23en_US
dc.date.issued1393-06-01fa_IR
dc.date.submitted2013-09-07en_US
dc.date.submitted1392-06-16fa_IR
dc.identifier.citation(1393). بررسی رابطه بین مهارت‌های تفکرانتقادی در مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389. فصلنامه مدیریت اطلاعات و دانش‌شناسی, 1(2), 97-108.fa_IR
dc.identifier.issn2383-1049
dc.identifier.issn2538-5356
dc.identifier.urihttp://lib.journals.pnu.ac.ir/article_1539.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/446066
dc.description.abstractهدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین مهارت‌های تفکرانتقادی با سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی سال تحصیلی 1389 می‌باشد. روش: روش پژوهش پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر محدود به تعداد 20 نفر دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری دانشگاه علامه طباطبایی اعم از روزانه و شبانه ورودی سال تحصیلی 1389 است. ابزار اندازه‌گیری در این پژوهش شامل آزمون مهارت‌های تفکرانتقادی کالیفرنیا فرم «ب» و پرسشنامه سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان (داورپناه، سیامک) است. داده‌های پژوهش با استفاده از آمار توصیفی و ضریب همبستگی پیرسون مورد تحلیل واقع شده است. یافته­ ها: بر اساس یافته‌های پژوهش میانگین سواد اطلاعاتی دانشجویان بالاتر از میزان متوسط و میانگین تفکرانتقادی آنان پایین‌تر از میزان متوسط است. بین تفکرانتقادی و سواد اطلاعاتی و همچنین بین هریک از ابعاد تفکرانتقادی و مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان رابطه معنی‌دار مشاهده می‌شود.fa_IR
dc.format.extent614
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.publisherPayam Noor Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت اطلاعات و دانش‌شناسیfa_IR
dc.relation.ispartofQuarterly Knowledge and Information Management Journalen_US
dc.subjectتفکرانتقادیfa_IR
dc.subjectدانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانیfa_IR
dc.subjectدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.subjectسواد اطلاعاتیfa_IR
dc.titleبررسی رابطه بین مهارت‌های تفکرانتقادی در مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue2
dc.citation.spage97
dc.citation.epage108


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد