نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorقنادی نژاد, فرزانهfa_IR
dc.contributor.authorزمانی, محمد علیfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T00:03:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T00:04:03Z
dc.date.available1399-08-01T00:03:57Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T00:04:03Z
dc.date.issued2017-11-22en_US
dc.date.issued1396-09-01fa_IR
dc.date.submitted2016-12-31en_US
dc.date.submitted1395-10-11fa_IR
dc.identifier.citationقنادی نژاد, فرزانه, زمانی, محمد علی. (1396). بررسی مهارت‌های کارآفرینی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های جندی شاپور و شهید چمران اهواز. فصلنامه مدیریت اطلاعات و دانش‌شناسی, 4(4), 19-30.fa_IR
dc.identifier.issn2383-1049
dc.identifier.issn2538-5356
dc.identifier.urihttp://lib.journals.pnu.ac.ir/article_5578.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/446007
dc.description.abstract<strong>هدف:</strong> بررسی مهارت­های کارآفرینی کتابداران کتابخانه­های دانشگاه­های جندی‌شاپور و شهید چمران اهواز مقایسة مهارت­های کارآفرینی کتابداران این دو دانشگاه است.<br /> <strong>روش­شناسی:</strong> پژوهش حاضر که به صورت پیمایشی انجام شده است، به لحاظ هدف از نوع کاربردی و به لحاظ ماهیت از نوع توصیفی و تحلیلی است. جامعة مورد مطالعه شامل کلیة کتابداران کتابخانه­های دانشگاه‌های جندی‌شاپور و شهید چمران اهواز هستند که به دلیل محدود بودن جامعة پژوهش، پرسشنامه بین تمامی افراد جامعه توزیع شد. ابزار گردآوری داده­ها پرسشنامه­ای محقق­ساخته است. به‌منظور تجزیه و تحلیل داده­ها از روش­های مختلف آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد.<br /> <strong>یافته­ ها:</strong> در میان مهارت­های کارآفرینی کتابداران جندی‌شاپور اهواز، توفیق‌طلبی (3/22) بیش‌ترین و تحمل ابهام (6/18) کم­ترین میانگین را به خود اختصاص داده­اند. در میان مهارت­های کارآفرینی کتابداران دانشگاه شهید چمران اهواز، خلاقیت (36/20) بیش‌ترین و تحمل ابهام (55/16) کم­ترین میانگین را به خود اختصاص داده­اند. بررسی­ها بیانگر آن است که میان مهارت خلاقیت کتابداران کتابخانه­های دانشگاه شهید چمران و دانشگاه جندی‌شاپور اهواز اختلاف معنی­داری وجود دارد و در مورد سایر مهارت­ها اختلاف معنی­داری وجود ندارد. میان مهارت­های کارآفرینی کتابداران برحسب ویژگی­های جمعیت‌شناختی اختلاف معنی‌داری وجود ندارد.<br /> <strong>بحث و نتیجه ­گیری:</strong> مهارت­های کارآفرینی کتابداران کتابخانه­های دانشگاه­های جندی‌شاپور و شهید چمران اهواز ‌جز در مهارت­های استقلال­طلبی و تحمل ابهام، در سطح مطلوبی قرار دارند.<br />fa_IR
dc.format.extent724
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.publisherPayam Noor Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت اطلاعات و دانش‌شناسیfa_IR
dc.relation.ispartofQuarterly Knowledge and Information Management Journalen_US
dc.subjectمهارت‌های کارآفرینیfa_IR
dc.subjectکتابدارانfa_IR
dc.subjectدانشگاه جندی‌شاپورfa_IR
dc.subjectکتابخانه دانشگاهیfa_IR
dc.titleبررسی مهارت‌های کارآفرینی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های جندی شاپور و شهید چمران اهوازfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue4
dc.citation.spage19
dc.citation.epage30


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد