بررسی و مقایسه پژوهشهای مربوط به واژگان نوشتاری، گفتاری یا خوانداری کودکان دبستانی ایران از ابتدا تاکنون
(ندگان)پدیدآور
فکری, نادیانوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
بررسی حاضر به منظور مقایسه بین پژوهشهای انجام شده در حوزة واژگان کودکان (اعم از نوشتاری، گفتاری یا خوانداری) انجام شده است. در این بررسی میزان تفاوتها و شباهتهای پژوهشهای فوق از نظر عملکرد پژوهشگران و معیارهای اعمالشده توسط آنان در زمینة نوع واژگان (نوشتاری، خوانداری یا گفتاری)، جامعة آماری، تعیین حدود واژه، و... نشان داده شده و در پایان نیز پیشنهادهایی برای هماهنگکردن پژوهشهای آتی و توسعه پژوهشهای مشابه ارائه شده است.
کلید واژگان
واژگان نوشتاریواژگان گفتاری
واژگان خوانداری
کودکان دبستانی
واژگان پایه
شماره نشریه
327تاریخ نشر
2004-09-221383-07-01
ناشر
سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi
سازمان پدید آورنده
فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشدکتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهوازشاپا
1680-96372676-5977




