دوره 18, شماره 2 (پیاپی 70)
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مطالعه تاثیر کیفیت ساختاری و محتوایی وب سایت کتابخانه های عمومی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی کاربران
(سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2015-06-22)هدف: هدف این پژوهش، مطالعة تأثیر کیفیت محتوایی و ساختاریِ وبسایتهای کتابخانههای عمومی بر رضایت، وفاداری و در نتیجه تبلیغات توصیهای الکترونیکی است. روش پژوهش: پژوهش در دو بخش ...
-
ممیزی اطلاعات در طرح ها و پروژه ها بر اساس مدل هنزل (مطالعه موردی: یکی از طرح های پژوهشکده گاز پژوهشگاه صنعت نفت)
(سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2015-06-22)هدف: پژوهش حاضر با هدف بهکارگیری ممیزی اطلاعات بر اساس مدل هنزل در یکی از طرحهای پژوهشگاه صنعت نفت انجام شده است. روش: پژوهش از نوع پیمایشی بوده و برای گردآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شده است. ...
-
جست و جوی ریشه های تاریخی"اخلاق اطلاعات" در علوم کتابداری و اطلاع رسانی
(سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2015-06-22)هدف: هدف پژوهش حاضر، مطالعۀ تاریخ اجتماعی مفهوم «اخلاق اطلاعات» است. قصد بر آن است تا نشان داده شود که چگونه مفهوم «اخلاق اطلاعات» در جریان تحولات اجتماعی حاکم بر حرفۀ کتابداری و اطلاعرسانی ...
-
مقایسه جریان اطلاعات درون شهری و فراشهری به عنوان شاخص های توسعه یافتگی شهر جغتای
(سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2015-06-22)هدف: هدف این پژوهش تعیین نوع و سطح استفاده از فنّاوریهای اطلاعاتی و ارتباطی و جایگاه هر یک در شکلدهی به جریان اطلاعات بین شهروندان جغتائی است تا بهعنوان شاخصههایی، روند حرکت در مسیر ...
-
بررسی میزان ورود و صدور دانش در "علم اطلاعات و دانش شناسی" از طریق تحلیل هم استنادی حوزه های موضوعی مجلات: فرضیه کوه یخ شناور
(سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2015-06-22)امروزه از علم بهعنوان یک شبکه یا مجموعهای از نقاط مشترک چندگانه و نظامی پویا یاد میشود. حوزههای علمیِ دارای قدرت میانرشتگی بالا را «کوه یخ شناور» مینامند. این در حالی است که رشتههای دیگر، در ارتباط و تعامل با آن ...



