مرور دوره 6, شماره 1 (پیاپی 17) بر اساس موضوع "بهبود کیفیت خدمات"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی رابطه رضایتمندی مشتریان مجموعههای ورزشی شهرداری تهران با بهبود کیفیت خدمات مجموعه های ورزشی
(دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2014-03-21)مقدمه و هدف پژوهش: شکی نیست که در جهان امروز موفقیت هر سازمان به طور مستقیم بستگی رضایت مشتریان سازمان دارد. هر سازمان موفقی مایل است خدماتی را ارائه کند که رضایت مشتریان را فراهم سازد. شرکتها و مؤسسات نمیتوانند اهداف ...



