نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشاه جعفری, طاهرهfa_IR
dc.contributor.authorابراهیم‌آبادی, حسینfa_IR
dc.contributor.authorرضائی, محمدهاشمfa_IR
dc.contributor.authorابراهیم‌زاده, عیسیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-30T21:25:59Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-21T21:26:02Z
dc.date.available1399-07-30T21:25:59Zfa_IR
dc.date.available2020-10-21T21:26:02Z
dc.date.issued2015-05-22en_US
dc.date.issued1394-03-01fa_IR
dc.date.submitted2015-02-22en_US
dc.date.submitted1393-12-03fa_IR
dc.identifier.citationشاه جعفری, طاهره, ابراهیم‌آبادی, حسین, رضائی, محمدهاشم, ابراهیم‌زاده, عیسی. (1394). الگوی استفاده از اینترنت در طراحی برنامه های پس از مدرسه. فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی, 7(2), 127-147. doi: 10.7508/isih.2015.26.006fa_IR
dc.identifier.issn2008-4641
dc.identifier.issn2008-4846
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.7508/isih.2015.26.006
dc.identifier.urihttp://www.isih.ir/article_190.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/440835
dc.description.abstract<span lang="FA">این پژوهش چگونگی استفاده از اینترنت را توسط دانش</span><span>‌</span><span lang="FA">آموزان سال سوم راهنمایی تحصیلی شهر تهران در سال92-1391مورد بررسی قرار داده است. در این چهار چوب با انجام نیاز سنجی، نیازهای نوجوانان ایرانی در محیط</span><span>‌</span><span lang="FA">های مجازی و فضای اینترنت شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت. </span><span lang="AR-YE">بدین</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">منظور از پرسشنامه محقق ساخته و نیز مصاحبه با متخصصان و صاحب</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">نظران در حوزه</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">های برنامه</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">ریزی درسی، تکنولوژی آموزشی، برنامه</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">ریزی آموزشی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس رویکرد میان</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">رشته</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">ای استفاده گردید</span><span lang="FA">. در نهایت نیازهای دانش</span><span>‌</span><span lang="FA">آموزان بر اساس روش تحلیل عاملی به دو عامل دانش و مهارت و ویژگی</span><span>‌</span><span lang="FA">های فردی _ اجتماعی تفکیک شده است و</span><span lang="FA">الگوی استفاده از اینترنت شامل عوامل فراغتی و دسترسی به اطلاعات و منابع طراحی و ارایه شد. همچنین بر اساس نتایج مشخص شد این عوامل اثر مستقیمی بر ویژگی</span><span>‌</span><span lang="FA">های شبکه ندارد و این تأثیر در رابطه با عوامل فراغتی از طریق محل برنامه</span><span>‌</span><span lang="FA">ها صورت می</span><span>‌</span><span lang="FA">پذیرد.</span><span lang="AR-YE">بیشترین علاقه</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">مندی دانش</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">آموزان در اینترنت به دانلود فیلم و آهنگ و سپس بازی</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">های بر  خط و برنامه</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">های تفریحی اشاره دارد که لزوم توجه برنامه</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">ریزان را به تهیه و ارایه فیلم و بازی</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">ها و برنامه</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">های آموزنده، علمی و تفریحی _ آموزشی مشخص می</span><span>‌</span><span lang="AR-YE">نماید.</span>fa_IR
dc.format.extent880
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوریfa_IR
dc.publisherIranian Institute for Social & Cultural Studiesen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانیfa_IR
dc.relation.ispartofInterdisciplinary Studies in the Humanitiesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.7508/isih.2015.26.006
dc.subjectنوجوانfa_IR
dc.subjectالگوی استفاده از اینترنتfa_IR
dc.subjectشبکهfa_IR
dc.subjectنیاز سنجی و فضای مجازیfa_IR
dc.titleالگوی استفاده از اینترنت در طراحی برنامه های پس از مدرسهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی ـ پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای برنامه ریزی آموزش از راه دور، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه پیام نورfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار آموزش الکترونیکی و روان شناسی تربیتی، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علومfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار روانشناسی تربیتی، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه پیام نورfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار روان شناسی تربیتی، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه پیام نورfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue2
dc.citation.spage127
dc.citation.epage147


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد