| dc.contributor.author | شاه جعفری, طاهره | fa_IR |
| dc.contributor.author | ابراهیمآبادی, حسین | fa_IR |
| dc.contributor.author | رضائی, محمدهاشم | fa_IR |
| dc.contributor.author | ابراهیمزاده, عیسی | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-30T21:25:59Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-10-21T21:26:02Z | |
| dc.date.available | 1399-07-30T21:25:59Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-10-21T21:26:02Z | |
| dc.date.issued | 2015-05-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1394-03-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2015-02-22 | en_US |
| dc.date.submitted | 1393-12-03 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | شاه جعفری, طاهره, ابراهیمآبادی, حسین, رضائی, محمدهاشم, ابراهیمزاده, عیسی. (1394). الگوی استفاده از اینترنت در طراحی برنامه های پس از مدرسه. فصلنامه مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی, 7(2), 127-147. doi: 10.7508/isih.2015.26.006 | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2008-4641 | |
| dc.identifier.issn | 2008-4846 | |
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.7508/isih.2015.26.006 | |
| dc.identifier.uri | http://www.isih.ir/article_190.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/440835 | |
| dc.description.abstract | <span lang="FA">این پژوهش چگونگی استفاده از اینترنت را توسط دانش</span><span></span><span lang="FA">آموزان سال سوم راهنمایی تحصیلی شهر تهران در سال92-1391مورد بررسی قرار داده است. در این چهار چوب با انجام نیاز سنجی، نیازهای نوجوانان ایرانی در محیط</span><span></span><span lang="FA">های مجازی و فضای اینترنت شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت. </span><span lang="AR-YE">بدین</span><span></span><span lang="AR-YE">منظور از پرسشنامه محقق ساخته و نیز مصاحبه با متخصصان و صاحب</span><span></span><span lang="AR-YE">نظران در حوزه</span><span></span><span lang="AR-YE">های برنامه</span><span></span><span lang="AR-YE">ریزی درسی، تکنولوژی آموزشی، برنامه</span><span></span><span lang="AR-YE">ریزی آموزشی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس رویکرد میان</span><span></span><span lang="AR-YE">رشته</span><span></span><span lang="AR-YE">ای استفاده گردید</span><span lang="FA">. در نهایت نیازهای دانش</span><span></span><span lang="FA">آموزان بر اساس روش تحلیل عاملی به دو عامل دانش و مهارت و ویژگی</span><span></span><span lang="FA">های فردی _ اجتماعی تفکیک شده است و</span><span lang="FA">الگوی استفاده از اینترنت شامل عوامل فراغتی و دسترسی به اطلاعات و منابع طراحی و ارایه شد. همچنین بر اساس نتایج مشخص شد این عوامل اثر مستقیمی بر ویژگی</span><span></span><span lang="FA">های شبکه ندارد و این تأثیر در رابطه با عوامل فراغتی از طریق محل برنامه</span><span></span><span lang="FA">ها صورت می</span><span></span><span lang="FA">پذیرد.</span><span lang="AR-YE">بیشترین علاقه</span><span></span><span lang="AR-YE">مندی دانش</span><span></span><span lang="AR-YE">آموزان در اینترنت به دانلود فیلم و آهنگ و سپس بازی</span><span></span><span lang="AR-YE">های بر خط و برنامه</span><span></span><span lang="AR-YE">های تفریحی اشاره دارد که لزوم توجه برنامه</span><span></span><span lang="AR-YE">ریزان را به تهیه و ارایه فیلم و بازی</span><span></span><span lang="AR-YE">ها و برنامه</span><span></span><span lang="AR-YE">های آموزنده، علمی و تفریحی _ آموزشی مشخص می</span><span></span><span lang="AR-YE">نماید.</span> | fa_IR |
| dc.format.extent | 880 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری | fa_IR |
| dc.publisher | Iranian Institute for Social & Cultural Studies | en_US |
| dc.relation.ispartof | فصلنامه مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Interdisciplinary Studies in the Humanities | en_US |
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.7508/isih.2015.26.006 | |
| dc.subject | نوجوان | fa_IR |
| dc.subject | الگوی استفاده از اینترنت | fa_IR |
| dc.subject | شبکه | fa_IR |
| dc.subject | نیاز سنجی و فضای مجازی | fa_IR |
| dc.title | الگوی استفاده از اینترنت در طراحی برنامه های پس از مدرسه | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله علمی ـ پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی دکترای برنامه ریزی آموزش از راه دور، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه پیام نور | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار آموزش الکترونیکی و روان شناسی تربیتی، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشیار روانشناسی تربیتی، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه پیام نور | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشیار روان شناسی تربیتی، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه پیام نور | fa_IR |
| dc.citation.volume | 7 | |
| dc.citation.issue | 2 | |
| dc.citation.spage | 127 | |
| dc.citation.epage | 147 | |