دوره 6, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تصویری از فرهنگ مصرفی جامعة ایران با استفاده از دادههای یک پیمایش ملی پیرامون گذران اوقات فراغت
(پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریIranian Institute for Social & Cultural Research, 2014-02-20)با توجه به آنکه فرهنگ مصرفی امروزه خصوصیت اصلی جامعة مدرن قلمداد میشود و فرهنگ جامعة ایران نیز در نتیجة تبادلات فرهنگیِ اثرگذار، درحال گذار به وضعیت مدرن محسوب ...
-
تحلیل دریافت مخاطبان جوان شهر مریوان از سریالهای عامّهپسند ماهوارهای
(پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریIranian Institute for Social & Cultural Research, 2014-02-20)هدف از این مقاله، بررسی نقش رسانههای فرامرزی بهعنوان مروّجان فرهنگ عامّهپسند است. بدین منظور با رویکرد
-
تأملی بر نسبت میان فناوریهای اطلاعاتی با تغییرات در فرهنگ و مناسبات اجتماعی
(پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریIranian Institute for Social & Cultural Research, 2014-02-20)فناوریهای اطلاعاتی و فضای مجازی برآمده ازآن، در حال شکلدادن سپهرجدیدی ...
-
خوانش معنای سبلان در ساحت فضایی شهر اردبیل
(پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریIranian Institute for Social & Cultural Research, 2014-02-20)مقاله حاضر نتیجه پژوهشی است که با هدف تبیین تفسیری نشانه در ساحت فضایی شهر صورت گرفته است. یکی از نشانه



