مرور دوره 3, شماره 2 بر اساس موضوع "اسلام"

  • اصول حاکم بر تبلیغات تجاری از منظر فقهی 

    توانایی, علی؛ چهکندی نژاد, علی؛ صادقی, طوبی (انجمن علمی جامعه شناسی سیاسی ایران, 2020-08-22)
    تبلیغات تجاری را می توان یکی از ابزار قوی برای رشد و توسعه و رسیدن به سود برای سازمانها و افراد قلمداد کرد که توجه بیشتر آحاد جامعه نیز بر این موضوع در تجارت معطوف شده است هدف و محتوای تبلیغات تجاری ارائه راهبردی است که ...

  • نظارت در اندیشه سیاسی خواجه نظام الملک طوسی 

    اسلامی, روح الله؛ محسنی, حسین (انجمن علمی جامعه شناسی سیاسی ایران, 2020-08-22)
    مفهوم نظارت از جمله مهمترین موضوعاتی است که در حوزه سیاست و مدیریت نظام‌های سیاسی مطرح بوده است. در این مقاله تلاش شده است تا مفهوم با اهمیت نظارت و نشانگان آن در اندیشه و عمل خواجه نظام الملک طوسی مورد واکاوی قرار گیرد. ...