مرور دوره 12, شماره 37 بر اساس موضوع "آموزش و پرورش"

  • شناسایی مولفه های بازاریابی ورزش دانش آموزی و طراحی مدل به روش ساختاری تفسیری 

    دوست محمدی, حسن؛ اسماعیل زاده قندهاری, محمدرضا؛ فهیم دوین, حسن؛ پیمانی زاد, حسین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج, 2020-05-21)
    هدف: تحقیق حاضر با هدف شناسایی مولفه های بازاریابی ورزش دانش آموزی و طراحی مدل به روش ساختاری تفسیری انجام شد. روش شناسی: این تحقیق از نوع کیفی و به روش ساختاری تفسیری بوده و دارای ماهیت کاربردی می باشد. جامعه آماری ...