نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorآقایی, میلادfa_IR
dc.contributor.authorامیری, مقصودfa_IR
dc.contributor.authorتقوی فرد, محمدتقیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-22T19:22:17Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-13T19:22:17Z
dc.date.available1399-07-22T19:22:17Zfa_IR
dc.date.available2020-10-13T19:22:17Z
dc.date.issued2020-09-22en_US
dc.date.issued1399-07-01fa_IR
dc.date.submitted2020-06-08en_US
dc.date.submitted1399-03-19fa_IR
dc.identifier.citationآقایی, میلاد, امیری, مقصود, تقوی فرد, محمدتقی. (1399). مدل لجستیک تاب‌آور پلیس پیشگیری. پژوهش های مدیریت انتظامی, 15(3), 61-78.fa_IR
dc.identifier.issn1735-9570
dc.identifier.issn2645-3371
dc.identifier.urihttp://pmsq.jrl.police.ir/article_94508.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/437119
dc.description.abstractزمینه و هدف: امروزه تاب‌آوری یکی از مهمترین راهبردهای هر سازمانی به‌ویژه سازمان‌های پلیسی برای جلوگیری از بروز اختلال و یا بازگشت به حالت اولیه و مطلوب‌تر در صورت بروز اختلال است. هدف از این پژوهش ارائه مدلی برای لجستیک تاب­آور پلیس پیشگیری است. روش‌شناسی: این پژوهش از نظر هدف کاربردی - توسعه ای و از نظر نوع توصیفی - تحلیلی است. مصاحبه نیمه ­ساختار یافته با 22 نفر از خبرگان به روش قضاوتی هدفمند انجام شد. جامعه مشارکت‌کنندگان پژوهش عبارت است از مدیران و فرماندهان خبره پلیس پیشگیری نیروی انتظامی و  فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مرتبط با فرماندهی عملیاتی در حوزه پلیس پیشگیری، اساتید خبره دانشگاهی لجستیک پلیس پیشگیری و معاون و مدیران خبره معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است که دارای مدرک حداقل کارشناسی و حداقل 15 سال مدیریت در سطوح عالی انتظامی و آماد و پشتیبانی هستند. روش تجزیه­ و تحلیل داده‌ها تحلیل مضمون با رویکرد آترید - استرلینگ است. یافته­ها: یافته‌های پژوهش شامل ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های لجستیک تاب‌آور پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با تاکید بر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است. مدل ارائه شده در این پژوهش در مجموع شامل 73 شاخص در قالب 15 مولفه و 5 بعد اصلی است. نتایج: با توجه به اینکه موضوع تاب­آوری لجستیک در پلیس پیشگیری یک راهبرد نظام­مند است، نتایج پژوهش نیز ابعاد مدل لجستیک تاب­آور پلیس پیشگیری را در قالب مجموعه­ای از عناصر سازمانی، مدیریتی و فنی مطرح در تاب­آوری از جمله سازمان و مدیریت، فناوری، تعامل و قابلیت‌ها مورد تایید و تاکید قرار می­دهد.fa_IR
dc.format.extent531
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم انتظامیfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش های مدیریت انتظامیfa_IR
dc.relation.ispartofPolice Management Studies Quarterlyen_US
dc.subjectلجستیک تاب‌آورfa_IR
dc.subjectپلیس پیشگیریfa_IR
dc.subjectنیروی انتظامیfa_IR
dc.subjectتحلیل مضمونfa_IR
dc.titleمدل لجستیک تاب‌آور پلیس پیشگیریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeبرگرفته از رساله دکتریfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت تولید و عملیات، پردیس تحصیلات تکمیلی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره). تهران. ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت‌ و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره). تهران. ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت‌ و ‌حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره). تهران. ایران.fa_IR
dc.citation.volume15
dc.citation.issue3
dc.citation.spage61
dc.citation.epage78
nlai.contributor.orcid0000-0002-4212-2079


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد