| dc.contributor.author | آقایی, میلاد | fa_IR |
| dc.contributor.author | امیری, مقصود | fa_IR |
| dc.contributor.author | تقوی فرد, محمدتقی | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-22T19:22:17Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-10-13T19:22:17Z | |
| dc.date.available | 1399-07-22T19:22:17Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-10-13T19:22:17Z | |
| dc.date.issued | 2020-09-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1399-07-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2020-06-08 | en_US |
| dc.date.submitted | 1399-03-19 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | آقایی, میلاد, امیری, مقصود, تقوی فرد, محمدتقی. (1399). مدل لجستیک تابآور پلیس پیشگیری. پژوهش های مدیریت انتظامی, 15(3), 61-78. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1735-9570 | |
| dc.identifier.issn | 2645-3371 | |
| dc.identifier.uri | http://pmsq.jrl.police.ir/article_94508.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/437119 | |
| dc.description.abstract | زمینه و هدف: امروزه تابآوری یکی از مهمترین راهبردهای هر سازمانی بهویژه سازمانهای پلیسی برای جلوگیری از بروز اختلال و یا بازگشت به حالت اولیه و مطلوبتر در صورت بروز اختلال است. هدف از این پژوهش ارائه مدلی برای لجستیک تابآور پلیس پیشگیری است. روششناسی: این پژوهش از نظر هدف کاربردی - توسعه ای و از نظر نوع توصیفی - تحلیلی است. مصاحبه نیمه ساختار یافته با 22 نفر از خبرگان به روش قضاوتی هدفمند انجام شد. جامعه مشارکتکنندگان پژوهش عبارت است از مدیران و فرماندهان خبره پلیس پیشگیری نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مرتبط با فرماندهی عملیاتی در حوزه پلیس پیشگیری، اساتید خبره دانشگاهی لجستیک پلیس پیشگیری و معاون و مدیران خبره معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است که دارای مدرک حداقل کارشناسی و حداقل 15 سال مدیریت در سطوح عالی انتظامی و آماد و پشتیبانی هستند. روش تجزیه و تحلیل دادهها تحلیل مضمون با رویکرد آترید - استرلینگ است. یافتهها: یافتههای پژوهش شامل ابعاد، مولفهها و شاخصهای لجستیک تابآور پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با تاکید بر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است. مدل ارائه شده در این پژوهش در مجموع شامل 73 شاخص در قالب 15 مولفه و 5 بعد اصلی است. نتایج: با توجه به اینکه موضوع تابآوری لجستیک در پلیس پیشگیری یک راهبرد نظاممند است، نتایج پژوهش نیز ابعاد مدل لجستیک تابآور پلیس پیشگیری را در قالب مجموعهای از عناصر سازمانی، مدیریتی و فنی مطرح در تابآوری از جمله سازمان و مدیریت، فناوری، تعامل و قابلیتها مورد تایید و تاکید قرار میدهد. | fa_IR |
| dc.format.extent | 531 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه علوم انتظامی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | پژوهش های مدیریت انتظامی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Police Management Studies Quarterly | en_US |
| dc.subject | لجستیک تابآور | fa_IR |
| dc.subject | پلیس پیشگیری | fa_IR |
| dc.subject | نیروی انتظامی | fa_IR |
| dc.subject | تحلیل مضمون | fa_IR |
| dc.title | مدل لجستیک تابآور پلیس پیشگیری | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | برگرفته از رساله دکتری | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی دکتری مدیریت تولید و عملیات، پردیس تحصیلات تکمیلی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره). تهران. ایران. | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشیار گروه مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره). تهران. ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | استاد گروه مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره). تهران. ایران. | fa_IR |
| dc.citation.volume | 15 | |
| dc.citation.issue | 3 | |
| dc.citation.spage | 61 | |
| dc.citation.epage | 78 | |
| nlai.contributor.orcid | 0000-0002-4212-2079 | |