تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز)
(ندگان)پدیدآور
بهاری, جعفربهاری, شهلابهاری, حامد
نوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
تحقیق حاضر با هدف تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی در شهر تبریز در تابستان ۱۳۹۸ صورت پذیرفته است. تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی و براساس روش گردآوری داده ها، توصیفی و از نوع پیمایشی است. همچنین از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس به منظور تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق آن دسته از گردشگران داخلی هستند که در تابستان ۱۳۹۸ به شهر تبریز سفر کردهاند. داده های مورد نیاز برای این تحقیق با روش نمونه گیری تصادفی ساده از گردشگران داخلی در شهر تبریز و با ابزار پرسشنامه جمع آوری شده است. با توجه به این که حجم جامعه نا معلوم می باشد از فرمول کوکران به منظور تعیین حجم نمونه استفاده شده است که عدد ۳۸۴ بدست آمده است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که مسئولیتهای اجتماعی مقصد گردشگری شهر تبریز تأثیر معنی داری بر ارزش ویژه برند مقصد و هریک از ابعاد آن دارد.
کلید واژگان
مسئولیتهای اجتماعیارزش ویژه برند
مقصد گردشگری
گردشگران داخلی
تبریز
گردشگری
شماره نشریه
33تاریخ نشر
2020-04-201399-02-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آبادسازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری مدیریت گردشگری،دانشگاه علم و فرهنگ،تهران،ایرانگروه مدیریت، دانشگاه پیام نور، صندوق پستی 3697-19395، تهران، ایران
گروه شیمی، دانشگاه پیام نور، صندوق پستی 3697-19395، تهران، ایران
شاپا
2008-78452345-5985



