مرور دوره 31, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
بررسی رابطه میان ویژگی های جمعیت شناختی و اثربخشی سیاست های رسانه های تبلیغاتی چاپی و دیجیتال بر رأی دهندگان در مازندران با توجه به الگوی تحلیلی فراگیر میلر
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2020-09-22)با توجه به ضریب نفوذ بسیار زیاد رسانههای جمعی و همچنین استفاده و تأثیر رسانههای سنّتی، چگونگی تبلیغات در رسانهها ...
-
پوشش اخبار فساد اقتصادی جناح های سیاسی در اخبار 20 شبکة خبر و 30 :20 شبکة دو سیما (مطالعة موردی: فیش های حقوقی و واگذاری املاک شهرداری تهران)
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2020-09-22)هدف اصلی این تحقیق، شناخت میزان و چگونگی پوشش اخبار فساد اقتصادی (فیشهای حقوقی و واگذاری املاک شهرداری تهران) منتسب به جناحهای سیاسی، در ...



