نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحسین جعفری, علیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-22T18:12:46Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-13T18:12:46Z
dc.date.available1399-07-22T18:12:46Zfa_IR
dc.date.available2020-10-13T18:12:46Z
dc.date.issued2015-03-21en_US
dc.date.issued1394-01-01fa_IR
dc.identifier.citation(2015). Kanz Philosophia, 4(1), 115-144.en_US
dc.identifier.issn2442-5451
dc.identifier.issn2407-1056
dc.identifier.urihttp://rosh.journals.miu.ac.ir/article_35.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/434309
dc.description.abstractبرخی از فلاسفه دین معاصر، برخلاف متکلمان و فیلسوفان دین قدیم که منشأ دین را وحی الهی می‌دانستند، آن را تجارب دینی می‌دانند. سپس در مورد چگونگی تجربه دینی، انواع تجارب دینی، اعتبار آن‌ها، تفسیرهای آن‌ها و نیز عوامل و انگیزه‌هایی آن‌ها، سخنانی گفته‌اند که در این نوشتار مورد کندوکاو قرارگرفته است.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherSekolah Tinggi Filsafat Islam Sadraen_US
dc.relation.ispartofKanz Philosophiaen_US
dc.relation.ispartofKanz philosophiafa_IR
dc.subjectتجربه دینیfa_IR
dc.subjectتفسیر تجربه دینیfa_IR
dc.subjectمنشأ دینfa_IR
dc.subjectکثرت‌گرایی دینیfa_IR
dc.subjectوحیfa_IR
dc.subjectعقلfa_IR
dc.titleرابطه دین و تجربه دینیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume4
dc.citation.issue1
dc.citation.spage115
dc.citation.epage144


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد