مرور دوره 1, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
<a href="http://aep.journals.pnu.ac.ir/article_1964_219.html">فرهنگ مدرسه و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای برآورده شدن نیازهای روانشناختی اساسی
(دانشگاه پیام نور, 2014-12-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه فرهنگ مدرسه و عملکرد تحصیلی با توجه به نقش واسطهای برآورده شدن نیازهای روانشناختی اساسی در قالب الگوی علی بود. بدین منظور، 420 نفر از دانشآموزان پسر سال چهارم دوره متوسطه ...
-
<a href=" http://aep.journals.pnu.ac.ir/article_1968_219.html "> رابطه نگرش به زمان با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
(دانشگاه پیام نور, 2014-12-22)این پژوهش با هدف بررسی وضعیت نگرش به زمان و بررسی رابطه ابعاد ششگانه آن (گذشتهنگر مثبت و منفی، حال نگر مثبت و منفی و آیندهنگر مثبت و منفی) با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان انجام شده ...
-
<a href="http://aep.journals.pnu.ac.ir/article_1963_219.html"> بررسی تأثیر آموزش مهارتهای حل مسئله بر ارتقا و بهبود سبکهای تصمیمگیری در والدین کودکان کمتوان ذهنی
(دانشگاه پیام نور, 2014-12-22)هدف از تحقیق حاضر بررسی اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر سبکهای تصمیمگیری در والدین کودکان کمتوان ذهنی بوده است. بدین منظور 60 نفر از والدین کودکان کمتوان ذهنی ...
-
<a href="http://aep.journals.pnu.ac.ir/article_1965_219.html">بررسی میزان شیوع قلدری و مقایسه پیشرفت تحصیلی، سلامت عمومی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان با رفتاری قلدری و عادی
(دانشگاه پیام نور, 2014-12-22)هدف مطالعه حاضر، بررسی میزان شیوع رفتاری قلدری و مقایسه پیشرفت تحصیلی، سلامت عمومی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان با رفتار قلدری و عادی بود. جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان پسر اول متوسطه شهرستان اصلان دوز (2136 نفر) ...
-
<a href=" http://aep.journals.pnu.ac.ir/article_1969_219.html "> تأثیر بازآموزی اسنادی بر نگرش دانشآموزان دوره ابتدایی اهواز
(دانشگاه پیام نور, 2014-12-22)پژوهش حاضر بهمنظور بررسی تأثیر بازآموزی اسنادی بر تغییر نگرش دانشآموزان دورهی ابتدایی انجام شد. بازآموزی اسنادی به عنوان متغیر مستقل و تغییر نگرش بهعنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شدند. این پژوهش از نوع ...



