ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان
(ندگان)پدیدآور
اصغری, احمدرضاآقاپور صباغی, محمدنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
در پژوهش حاضر، ابعاد مختلف بازاریابی محصولات دامی در استان خوزستان با تأکید بر نقش تعاونیهای تولید ارزیابی شد. در این تحقیق اطلاعات از طریق جامعه 450 نفری از تولیدکنندگان، تعاونیها، عمدهفروشان، خردهفروشان و مصرفکنندگان محصولات دامی از طریق پرسشنامه به دست آمد. نتایج مطالعه نشان داد که تعاونیهای تولید نقش چندانی در بازاریابی محصولات مذکور ایفا نمی کنند به گونهای که میان بخشهای مختلف عمدتاً کمترین سود ناشی از فعالیتهای بازاریابی به بخش تعاونی اختصاص دارد.
کلید واژگان
بازاریابیتعاونی های تولید
حاشیه بازاریابی
کانال های بازاریابی
شماره نشریه
18تاریخ نشر
2016-08-221395-06-01
ناشر
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیسازمان پدید آورنده
دانشجوی کارشناسی ارشد گروه مدیریت کشاورزی واحد شوشتر - دانشگاه آزاد اسلامی - شوشتر- ایراناستادیار گروه مدیریت کشاورزی واحد شوشتر - دانشگاه آزاد اسلامی - شوشتر- ایران




