بررسی نقش تعدیلکننده جنسیت بر رابطه بین بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان ورزشی
(ندگان)پدیدآور
شعبانی بهار, غلامرضامومنی پیری, سجادنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف از این تحقیق بررسی نقش تعدیلکننده جنسیت بر رابطه بین بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان ورزشی بود. پژوهش از نوع توصیفی-همبستگی بود که تعداد 376 نفر (189زن، 187مرد) به روش تصادفی به عنوان نمونه پژوهشی انتخاب شدند. دادهها با استفاده از پرسشنامه وفاداری مشتریان و بازاریابی رابطهمند گردآوری شدند. روایی صوری پرسشنامهها مورد تأیید 15 تن از اساتید و پایانی آنها با استفاده از آلفای کرونباخ به ترتیب 92/0 و 95/0 مورد تأیید قرار گرفت. دادهها با استفاده آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن و آزمون Z فیشر تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد بین تمامی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان مرد رابطه معناداری وجود دارد (01/0p
کلید واژگان
"جنسیت""بازاریابی رابطهمند"
"وفاداری مشتریان"
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2018-09-231397-07-01
ناشر
دانشگاه پیام نورسازمان پدید آورنده
استاد مدیریت ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی (ره)دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه بوعلی سینا، همدان
شاپا
2345-55512538-5879




