مرور دوره 8, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
تحلیل انگیزه بینندگان برنامه های ورزشی از طریق رسانه های سنتی و نوپدید
(دانشگاه پیام نور, 2019-06-22)درک درست و صحیح از رفتار مصرفکنندگان، یکی از عوامل اصلی در استراتژی بازاریابی شرکتها و سازمانهای تجاری موفق است. هدف این مطالعه تحلیل انگیزه بینندگان برنامههای ورزشی از طریق رسانههای سنتی و نوپدید است. پس از شناسایی ...
-
تدوین برنامه استراتژیک ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی با مدل SWOT-ANP
(دانشگاه پیام نور, 2019-06-22)هدف از تحقیق حاضر تدوین استراتژی ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی است. برای تجزیه و تحلیل یافتهها و تعیین استراتژی مناسب از مدل تحلیلی سوات (SWOT) و برای اولویتبندی استراتژیها از فرآیند تحلیل شبکهای (ANP) ...
-
تدوین نظام نامه اخلاقی ورزشکاران فدراسیون کشتی جهموری اسلامی ایران
(دانشگاه پیام نور, 2019-06-22)هدف از انجام پژوهش حاضر، تدوین نظامنامه اخلاقی ورزشکاران فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران است. جامعه آماری تحقیق را اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی، کشتیگیران استانهای صاحب سبک، اعضای فدراسیون و پیشکسوتان کشتی تشکیل ...
-
طراحی مدل راهکارهای بهبود سطح کشتی استان کرمانشاه از دیدگاه صاحب نظران
(دانشگاه پیام نور, 2019-06-22)هدف از این پژوهش، طراحی مدل راهکارهای بهبود سطح کشتی استان کرمانشاه از دیدگاه صاحبنظران بود. روش پژوهش آمیخته (کیفی و کمی) میباشد. نمونه آماری در بخش کیفی با توجه به رسیدن به نقطۀ اشباع نظری 7 نفر بود. در بخش کمی جامعۀ ...
-
طراحی مدل کیفی توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران با رویکرد تولید درکلاس جهانی
(دانشگاه پیام نور, 2019-06-22)سازمانها بهمنظور بهبود مزیت رقابتی خود و فعالیت در بازارهای جهانی، ناگزیرند تا با نیازهای در حال تغییر با سرعت بیشتر پاسخ دهند. این پاسخگویی از طریق مدیریت تولید درکلاس جهانی امکانپذیر است. لذا هدف پژوهش حاضر تدوین مدل ...
-
موانع و چالشهای بازاریابی ورزش دانشجویی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور)
(دانشگاه پیام نور, 2019-06-22)این پژوهش با هدفموانع و چالشهای بازاریابی ورزش دانشجویی اداره کل تربیتبدنی دانشگاه پیامنور انجام شد. روش پژوهش، توصیفی – تحلیلی است. جامعه تحقیق شامل مدیران اداره کل تربیتبدنی، معاون، اعضای هیأت علمی رشته تربیتبدنی ...
-
نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برندهای منتخب پوشاک ورزشی
(دانشگاه پیام نور, 2019-06-22)هدف از اجرای این تحقیق، بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برندهای منتخب پوشاک ورزشی است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت از نوع همبستگی است که به روش ...



