مرور دوره 7, شماره 12 بر اساس موضوع "اختلال یادگیری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری
(دانشگاه بوعلی سینا, 2019-08-23)هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری شهر بیرجند بود. روش: پژوهش به شیوه آزمایشی، طرح پیشآزمون-پسآزمون با گروه کنترل اجرا شد. جامعه ...



