مرور دوره 5, شماره 8 بر اساس موضوع "اختلال یادگیری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر، بهروز رسانی و بازداری) دانشآموزان دارای اختلال یادگیری
(دانشگاه بوعلی سینا, 2017-07-23)هدف: اختلال یادگیری، یکی از دلایل عمده عملکرد ضعیف تحصیلی تلقی میشود و کارکرد اجرایی عاملی اثرگذار بر اختلال یادگیری است. هدف این پژوهش بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکرد اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ...



