نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجعفری, مصطفیfa_IR
dc.contributor.authorرضایی, فاطمهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T12:06:15Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T12:06:15Z
dc.date.available1399-07-09T12:06:15Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T12:06:15Z
dc.date.issued2016-11-21en_US
dc.date.issued1395-09-01fa_IR
dc.date.submitted2015-04-08en_US
dc.date.submitted1394-01-19fa_IR
dc.identifier.citationجعفری, مصطفی, رضایی, فاطمه. (1395). مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران. کاوش‌های مدیریت بازرگانی, 8(16), 79-98.fa_IR
dc.identifier.issn2645-386X
dc.identifier.issn2645-3878
dc.identifier.urihttp://bar.yazd.ac.ir/article_779.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/415399
dc.description.abstractهدف از این مطالعه بررسی تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمانی در صنعت بانکداری ایران می­باشد. ابتدا مدلی مفهومی تبیین شد و فرضیه­های مرتبط با آن توسط روش­های کمی مورد تایید قرار گرفت. برای سنجش متغیرهای مدل تحقیق پرسشنامه 29 سوالی طراحی و بین مدیران و معاونین بانک­های منطقه 8 تهران توزیع و 110 پرسشنامه بازگشت داده شد که 98 تای آن­ها معتبر و قابل استفاده بودند. به منظور بررسی پایایی تحقیق از روش تحلیل عاملی تاییدی و آزمون فرضیه­ها از روش معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج نشان داد که مولفه­های مدیریت دانش بازاریابی ارتباط مثبت معناداری بر عملکرد سازمان دارند به طوری که بیشترین تاثیر را بر عملکرد بازار و کمترین تاثیر را با عملکرد مالی دارا می­باشد. بیشترین تاثیر مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد بازار می­تواند گویای اهمیت نگرش­های دانشی در بازاریابی برای موفقیت در کسب سهم بازار و جایگاه بالا در صنعت بانکداری باشد.fa_IR
dc.format.extent231
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه یزدfa_IR
dc.publisherYazd Universityen_US
dc.relation.ispartofکاوش‌های مدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Administration Researchesen_US
dc.subjectمدیریت دانش بازاریابیfa_IR
dc.subjectعملکرد سازمانیfa_IR
dc.subjectمعادلات ساختاریfa_IR
dc.subjectصنعت بانک‌داریfa_IR
dc.titleمدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشکده صنایع، دانشگاه علم و صنعت تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد دانشکده صنایع، دانشگاه علم و صنعت تهرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue16
dc.citation.spage79
dc.citation.epage98


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد