مرور دوره 2, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط
(دانشگاه یزدYazd University, 2010-08-23)هدف این تحقیق، بررسی انتخاب کانال صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط (SME) تولید و صادر کنندۀ موادغذایی در زمانی است که ازاینترنت به عنوان ابزار اطلاعاتی و ارتباطاتی در محیط بین الملل استفاده می کنند. برای مشخص نمودن تاثیر ...
-
عوامل موثربرعملکرد شرکتهای کوچک درمراحل اولیهی رشد (مطالعهموردی شرکتهای مستقر در مراکز رشد پارکهای علم و فناوری کشور)
(دانشگاه یزدYazd University, 2010-08-23)در این مقاله رابطۀ میان توانمندیهای مدیریتی شرکتهای کوچک مستقر در مراکز رشد پارکهای علم و فناوری کشور در مراحل اولیه رشد بر عملکرد آنها بهره گیری از نظرات یک گروه کارشناسی و خبره شامل 38 نفر از مدیران بررسی میشود. این ...
-
کاربرد فرآیند تحلیل شبکه ای جهت رتبه بندی تأمین کنندگان و عوامل مرتبط با تصمیم گیری در زنجیره تأمین
(دانشگاه یزدYazd University, 2010-08-23)فرآیند تحلیل شبکهای متدولوژی پیچیدهای است و نسبت به متدولوژی سنتی فرآیند تحلیل سلسله مراتبی نیازمند مقایسات بیشتری است و تلاش مضاعفی را میطلبد.در پاسخ به افزایش رقابت، کوتاه شدن چرخۀ عمر محصولات و تغییر سریع سلیقۀ ...
-
بررسی تأثیر قابلیت یادگیری سازمانی بر عملکردSMEهای شهرستان کرمان با استفاده از روش AHP
(دانشگاه یزدYazd University, 2010-08-23)هدف این تحقیق، بررسی تأثیر ابعاد قابلیت یادگیری سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای کوچک و متوسط شهرستان کرمان و اولویت بندی عوامل موثر در افزایش عملکرد بودهاست. در این راستا، پرسشنامۀ استاندارد ابعاد قابلیت یادگیری ...
-
انتخاب همزمان تکنولوژی برای خریدار و تأمین کننده با استفاده از یک مدل برنامه ریزی آرمانی
(دانشگاه یزدYazd University, 2010-08-23)با توجه به اهمیت انتخاب فن آوری مناسب از سویی و ضرورت هماهنگی خریدار و تأمین کننده در انتخاب فن آوری متناسب با نیاز مشتریان ازسوی دیگر، این مقاله سعی دارد تا در شرایطی که به علت تغییر در نیاز مشتری، لازم است تا هم خریدار ...



