دوره 2, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار
(دانشگاه یزدYazd University, 2011-02-20)امروزه مهمترین دغدغۀ بیشتر سازمانها، تدوین و به کارگیری استراتژیهایی است که موفقیت و بقای آنها را در شرایط متحّول و پیچیدۀ محیطی تضمین کند. هدف این پژوهش، ارائۀ چارچوبی برای تدوین استراتژی مناسب سازمانهاست. مورد مطالعه ...
-
بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها
(دانشگاه یزدYazd University, 2011-02-20)هدف این پژوهش بررسی رابطهی بین مسئولیتپذیری اجتماعی و ابعاد آن شامل شرایط محیط کار، محیط زیست، رفتار کسب و کار، جامعه و اجتماع محلی و راهبری شرکت با عملکرد مالی شرکتها در صنعت مواد و محصولات دارویی است. این پژوهش از نظر ...
-
تأثیر افشای اطلاعات بر دامنه شکاف قیمتی پیشنهادی خرید و فروش سهام با استفاده از سیستم معادلات همزمانی
(دانشگاه یزدYazd University, 2011-02-20)در این پژوهش، ارتباط بین افشاء اطلاعات و شکاف قیمتی در بازار سرمایه ایران با استفاده از تحقیق سیستم معادلات همزمانی بررسی شده است. برای تعیین درجۀ افشای اطلاعات توسط شرکتها، چک لیستی بر اساس استانداردهای حسابداری تهیه شده ...
-
بررسی جایگاه برند بانکها از دیدگاه مشتریان حقیقی ساکن شهر تهران با استفاده از فن نقشۀ ادراکی
(دانشگاه یزدYazd University, 2011-02-20)در تحقیق حاضر، به منظور شناسایی جایگاه و موقعیت رقابتی برند بانکها، دو بانک ملی (دولتی) و پارسیان (خصوصی) انتخاب شدند تا از دیدگاه مشتریان، مورد ارزیابی قرار گیرند. همچنین، سعی شده است که جایگاه برند بانکهای مذکور با ...



