نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorآزاد, ناصرfa_IR
dc.contributor.authorفاطمی فر, آزادهfa_IR
dc.contributor.authorقائم مقامی فراهانی, خدیجهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:59:14Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:59:14Z
dc.date.available1399-07-09T11:59:14Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:59:14Z
dc.date.issued2018-03-21en_US
dc.date.issued1397-01-01fa_IR
dc.date.submitted2017-11-13en_US
dc.date.submitted1396-08-22fa_IR
dc.identifier.citationآزاد, ناصر, فاطمی فر, آزاده, قائم مقامی فراهانی, خدیجه. (1397). شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی). مدیریت کسب و کار, 10(37), 7-33.fa_IR
dc.identifier.issn2252-0104
dc.identifier.issn2383-2991
dc.identifier.urihttp://bmj.iauctb.ac.ir/article_540967.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/413030
dc.description.abstractدر بازار رقابتی پیچیده و بسیار تهاجمی عصر حاضر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با درک نیاز به ایجاد استراتژی های پایدار، به برندسازی به عنوان یک راه حل اساسی روی آورده اند. هر برند دارای مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگی های است که می تواند از طریق DNA نام تجاری انتقال یابد. که دانشگاه ها را قادر می سازد برند های خود را بصورت متمایز جایگاه یابی کنند. DNA دربرگیرنده تمام ویژگی های یک موجودیت است، که منعکس کننده هر موقعیت، مفهوم، پاسخ یا حتی تصویری است که به عموم مردم منتقل می کند. هدف اصلی این مقاله شناسایی اجزای DNA برند دانشگاه به منظور ارتقا بهتر مدیریت هویت آن می باشد. این تحقیق از بررسی عمیق ادبیات موضوع مراکز دانشگاهی و روش گراند تئوری بهره برده است. به این منظور 10 مصاحبه عمیق نیمه ساختار یافته با اساتید با تجربه دانشگاه آزاد تهران جنوب وکیش به عنوان خبره انجام گرفت. تحلیل داده ها از طریق کدگذاری باز ، محوری و گزینشی مطابق با گراند تئوری انجام و به ارائه نظریه ومدل جهت DNA برند دانشگاه منجر گردید. طبق نتایج استخراج شده در دسترس بودن، گستردگی و گرمی از مهمترین مولفه های DNA برند دانشگاه آزاد می باشد. شناسایی DNA برند، تقویت عوامل مثبت و تغییر و بهبود در کمبودها و عوامل منفی نقش بسیار حیاتی در ایجاد برند برجسته دانشگاهی دارد.fa_IR
dc.format.extent5897
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت کسب و کارfa_IR
dc.subjectبرندسازیfa_IR
dc.subjectهویت برندfa_IR
dc.subjectDNAبرندfa_IR
dc.subjectدانشگاه آزادfa_IR
dc.titleشناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیارگروه مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب،تهران, ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی – بازاریابی , دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب,تهران, ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی – بازاریابی, دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, تهران, ایرانfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue37
dc.citation.spage7
dc.citation.epage33


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد