• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت کسب و کار
    • دوره 8, شماره 32
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت کسب و کار
    • دوره 8, شماره 32
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش

    (ندگان)پدیدآور
    نژاد محمد نامقی, احسانهشادنوش, نصرت الهغفاری, داریوش
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    6.515 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در دنیای امروز استفاده از اینترنت، ابزاری روزمره تلقی می‌شود و انسان‌ها دائماً با آن سروکار دارند. افراد به‌طور مستمر در اینترنت به‌دنبال علاقه‌مندی‌های خود می‌گردند و از آن به‌عنوان ابزاری کلیدی در بخش‌های مختلف روزمره‌ خود استفاده می‌کنند. در کشورهای مختلف دنیا بر اساس میزان پیشرفت زیرساخت‌های فناوری از این ابزار توانمند در بخش‌های مختلف استفاده می‌کنند. بخشی از این کاربرد مختص به شبکه‌های اجتماعی است که علاوه بر به‌اشتراک‌قرار‌گرفتن فعالیت‌های روزانه افراد با دوستانشان بر سبک زندگی، لباس پوشیدن، غذا‌خوردن، تفریحات و حتی قصد خرید آن‌ها نیز اثرگذار خواهد بود؛ بنابراین امروزه متخصصان امور بازاریابی و فروش نگاه ویژه‌ای به این رسانه دارند. این پژوهش قصد دارد با توجه به بررسی اثربخشی شبکه‌های اجتماعی بر نگرش مصرف‌کننده از دو بُعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارتباط این اثربخشی بر قصد خرید کاربران را بررسی کند؛ بنابراین مدل مفهومی با الهام از پژوهش‌های انجام‌شده در این بار، ارائه شئ و فرضیه‌های مطرح‌شده با توجه به محدودیت‌های موجود مورد‌کنکاش قرار گرفت
    کلید واژگان
    شبکه‌های اجتماعی
    قصد خرید
    نگرش مصرف‌کننده
    تبلیغات

    شماره نشریه
    32
    تاریخ نشر
    2016-12-21
    1395-10-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
    سازمان پدید آورنده
    استادیار، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات
    استادیار، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی
    کارشناس ارشد مدیریت اجرایی

    شاپا
    2252-0104
    2383-2991
    URI
    http://bmj.iauctb.ac.ir/article_537079.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412998

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب