نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorقریب گرکانی, سمیراfa_IR
dc.contributor.authorقاسمی, بهروزfa_IR
dc.contributor.authorسرمد سعیدی, سهیلfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:59:05Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:59:05Z
dc.date.available1399-07-09T11:59:05Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:59:05Z
dc.date.issued2020-06-21en_US
dc.date.issued1399-04-01fa_IR
dc.date.submitted2020-02-04en_US
dc.date.submitted1398-11-15fa_IR
dc.identifier.citationقریب گرکانی, سمیرا, قاسمی, بهروز, سرمد سعیدی, سهیل. (1399). ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان. مدیریت کسب و کار, 12(46), 23-39.fa_IR
dc.identifier.issn2252-0104
dc.identifier.issn2383-2991
dc.identifier.urihttp://bmj.iauctb.ac.ir/article_673828.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412979
dc.description.abstractامروزه مصرف کنندگان از مصرف به عنوان ابزاری برای ایجاد خودانگاری استفاده می کنند تا در محیط های اجتماعی، هویت خود را از طریق خدماتی که مصرف می کنند، نمایان سازند. هدف پژوهش حاضر استخراج شاخص های متمایزسازی در صنعت بانکداری است تا با در نظر گرفتن عوامل زمینه ای و مداخله گر، تاثیربازرایابی بر خودانگاره مصرف کنندگان به صورت مدل ترکیبی ارائه شود. تحقیق حاضر داده های کیفی از مصاحبه با خبرگان را جمع آوری و سپس جهت اعتباربخشی مـدل، با استفاده از روش میدانی پرسشنامه، داده های بخش کمی که شامل مشتریان شعب تهران بانک ملت شهر تهران بودند را جمع آوری نموده است. روش تحلیل داده ها و آزمون مدل براساس نظریه زمینه ای و معادلات ساختاری می باشد که در این راستا از نرم افزار آماری SPSS و Lisrel و Smart PLS استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون مدل نشان میدهد که اثر مستقیم و قدرت رابطه میان متغیرهای متمایز سازی سازمان پست مدرن بر خودانگاره مشتریان در سطح (01/0 P ‹) برابر 528/0 محاسبه شده که مثبت و معنادار می باشد. بنابراین با اطمینان 95 % می توان گفت متمایزسازی سازمانهای پستمدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان تاثیر معناداری داردfa_IR
dc.format.extent345
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت کسب و کارfa_IR
dc.subjectسازمان های پست مدرنیتهfa_IR
dc.subjectمتمایزسازیfa_IR
dc.subjectخودانگاره مصرف کنندگانfa_IR
dc.titleارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume12
dc.citation.issue46
dc.citation.spage23
dc.citation.epage39


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد