نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorگل زاده, محمدجوادfa_IR
dc.contributor.authorعدالتیان شهریاری, جمشیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:58:48Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:58:49Z
dc.date.available1399-07-09T11:58:48Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:58:49Z
dc.date.issued2016-03-20en_US
dc.date.issued1395-01-01fa_IR
dc.date.submitted2015-05-09en_US
dc.date.submitted1394-02-19fa_IR
dc.identifier.citationگل زاده, محمدجواد, عدالتیان شهریاری, جمشید. (1395). بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان. مدیریت کسب و کار, 8(29), 35-53.fa_IR
dc.identifier.issn2252-0104
dc.identifier.issn2383-2991
dc.identifier.urihttp://bmj.iauctb.ac.ir/article_535623.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412883
dc.description.abstractاز آنجاییکه روش بسترسازی تفکرات نوآورانه و تغییر و بهبود فرهنگ سازمانی نهادینه شده نقش مهمی در موفقیت برنامه ها ایفا می کند. هدف این تحقیق، بررسی عوامل مؤثر بر تاثیر فرهنگ سازمانی با رویکرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان و همچنین تعیین روابط بین این عوامل می باشد. علی رغم اهمیت نوآوری تاکنون کمتر به مطالعه و پژوهش بنیادی جهت نوآوری و فرهنگ سازمانی پرداخته شده است نمونه آماری این تحقیق265 نفر از کارکنان و کارمندان بخش ستادی شرکت پارس خودرو بودند . که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. که از میان 350 پرسشنامه توزیع شده، نمونه انتخاب شده است. مدل معادلات ساختاری (SEM) با استفاده از نرم افزار ایموس برای بررسی روابط میان سازه های این تحقیق به کار گرفته شد. یافته‌های تحقیق بیان می‌دارند که فرهنگ سازمانی برنوآوری سازمانی تأثیرمستقیمی دارد و همچنین نتایج پژوهش نشان داد که نوآوری سازمانی و فرهنگ سازمانی تأثیر مستقیمی بر موفقیت استراتژی سازمان دارد . نتایج پژوهش پیش رو عبارتند از: الف) فرهنگ سازمانی بر روی نوآوری کارکنان تاثیرگذار است و ارتباطشان به صورت مثبت و مستقیم میباشد، ب) نوآوری بر روی موفقیت استراتژی سازمان تاثیر مستقیم دارد و ارتباطشان به صورت مثبت و مستقیم میباشد، ج) فرهنگ سازمانی بر موفقیت استراتژی سازمان تاثیرگذار است و ارتباطشان به صورت مثبت و مستقیم میباشد.fa_IR
dc.format.extent681
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت کسب و کارfa_IR
dc.subjectموفقیت استراتژی سازمانfa_IR
dc.subjectفرهنگ سازمانیfa_IR
dc.subjectنوآوری سازمانیfa_IR
dc.titleبررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت صنعتی ،دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی، تهران ، ایرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue29
dc.citation.spage35
dc.citation.epage53


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد