مرور دوره 5, شماره 17 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر امکانسنجی و پیادهسازی مدیریت استراتژیک در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت نفت
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-04-21)تحقیق حاضر با هدف شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر امکانسنجی و پیادهسازی مدیریت استراتژیک در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت نفت انجام شده است. بدین منظور تحقیقی پیمایشی با هدف کاربردی طراحی شد که در آن جامعه آماری ...
-
تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران- شهر تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-04-21)در سالهای اخیر، افزایش بانک (بهخصوص در بخش خصوصی) و افزایش رقابت در بخش بازار و عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی بهعنوان ناظر و افزایش بانکهای خارجی در کشور از عواملی است که مدیران بازاریابی را در جهت دستیابی به موفقیت ...
-
رابطه مالکیت نهادی با عملکرد مالی آتی شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-04-21)در این پژوهش رابطه مالکیت نهادی و علم کرد آتی شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی موردبررسی قرار گرفت و از متغیرهای تعداد مالکیت نهادی و درصد مالکیت نهادی بهعنوان متغیر مستقل استفاده و ازآنجاکه عملکرد ...
-
اندازهگیری عملکرد مدیریت زنجیره تأمین هولدینگ دارویی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد منسجم کارت امتیازی متوازن/تحلیل پوششی دادهها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-04-21)در دنیای رقابتی امروز افزایش بهرهوری بهعنوان یک ضرورت برای ارتقای سطح زندگی جوامع همواره مدنظر سیاستمداران و دولتمردان و مدیران بوده است در این مقاله با استفاده از ترکیب تکنیکهای کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها ...
-
ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمهیی بر مبنای رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیک تحلیل پوششی دادهها و ارائه مسیر توسعه برای شرکتهای ناکارا
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-04-21)صنعت بیمه بهعنوان یک بخش خدماتی، نقش جبرانی و حفاظتی مهمی در اقتصاد هر کشور دارد، بهطوریکه عملیات موفقیتآمیز این صنعت، انگیزه و محرکی را برای دیگر صنایع اقتصاد و توسعه آنها ایجاد میکند. این صنعت در تجارت داخلی و ...
-
ارزیابی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-04-21)این تحقیق رابطه کیفیت زندگی کاری با عملکرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی را بررسی میکند. کیفیت زندگی کاری مشتمل بر هفت مؤلفه و عملکرد کارکنان با هر هفت مؤلفه رابطه مستقیم دارد که برای سنجش کیفیت زندگی کاری ...
-
بررسی نقش بازارگرایی و نوآوری خدمات بر عملکرد کسبوکار در فروشگاههای زنجیرهای شهروند در تهران.
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-04-21)بازارگرایی و تأثیر آن بر عملکرد محصول و خدمات یکی از مباحث مهم و محوری در مدیریت بازار و مشتری مداری است که در دهه گذشته توجه دانشگاهیان و صاحبنظران را به خود جلب کرده است (Cheng & Krumwied, 2012) خدمات در مقایسه با ...



