دوره 5, شماره 18
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
برنامهریزی استراتژیک به روش هیبریدی (HCMS) در صنایع فراساحل نفت و گاز، مطالعه موردی در حوزه EPCIC توسعه میدان گازی پارس جنوبی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-06-22)استراتژیهای کسبوکار هر بنگاه اقتصادی در سطوح سازمان (Corporate)، واحدهای کسبوکار (SBU) و واحدهای عملیاتی (Department)، مبنایی است برای تصمیمات کلان، بهخصوص اولویتبندی در تخصیص منابع است در این تحقیق، مدل برنامهریزی ...
-
عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات سبز با استفاده از تئوری ارزش مصرف
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-06-22)هدف اصلی این مقاله بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات سبز است. امروزه گرمتر شدن کرهزمین، افزایش میزان گازهای گلخانه یی، ایجاد شکاف در لایه ازن به وسیله گازهای کلروفلوئوروکربن، نابودی جنگل ها و انقراض گونه های ...
-
بررسی تأثیر میزان بهکارگیری مدیریت زمان بر فرآیندهای مدیریت دانش در مدارس (مطالعه موردی: دبیرستانهای ناحیه یک کرج)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-06-22)زمان، پدیدهای لغزنده، فرار، غیرمحسوس و ناپایدار است و سرمایهای بیشکل و بیوزن است که باید آن را حس کرد و به دام انداخت. ازاینرو ضرورت دارد که با تغییر نگرش و برداشت خود نسبت به زمان آن را سرمایهای محدود، اما دستیافتنی ...
-
تأثیر گردش شغلی بر انگیزه مدیران شرکت ایرانخودرو تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-06-22)این تحقیق به بررسی تأثیر گردش شغلی مدیران شرکت ایرانخودرو تهران بر انگیزش آنها پرداخته است. هدف از این تحقیق پیشرو، بررسی این فرضیه است که آیا اقدامات مرتبط با چرخش شغلی بر انگیزه افراد، تأثیر مثبت خواهند داشت یا خیر. ...
-
مقایسه الگوریتم کامینز و دومرحلهای برای انتخاب و خوشهبندی تأمینکنندگان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-06-22)امروزه شرکتهای خودروساز به دنبال تأمینکنندگانی هستند که از لحاظ قیمت، کیفیت، تحویل بهموقع و بسیاری از عوامل دیگر در میان گروه تأمینکنندگان در رده بالاتر قرار داشته باشند. تأمینکنندگان خودروساز عناصر کلیدی و مهم در ...
-
تأثیر تکنولوژی اطلاعات در چابکی زنجیره تأمین شرکتهای پخش و توزیع دارویی (مطالعه موردی: شرکت پخش دارویی مکناف)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-06-22)با توجه به تحولات کسبوکار و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان، شرکتها و سازمانها به چابکی در زنجیره تأمین نیازمندند این موضوع نه یک مزیت بلکه یک الزام است. شرکتهای توزیع دارویی توجه چندانی به این مسائل و ترسیم و توسعه ...



