مرور دوره 6, شماره 22 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
بررسی تأثیر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی – شعب شهر تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2014-06-22)عملکرد مالی در بانکداری متکی بر حفظ ارتباط بلندمدت با مشتریان است و علت آن ماهیت محصولات و خدماتی است که ارائه میدهد. ازدسترفتن مشتری نیز موردتوجه این حوزه است؛ بنابراین اهمیت مقوله میزان رضایتمندی مشتری در بخش خدمات ...
-
بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر رفتار نوآورانه با در نظرگرفتن تعلق کاری کارکنان بهعنوان متغیر واسطه در شهرداری منطقه 8 تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2014-06-22)هدف این پژوهش پیمایشی بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده و تعلق کاری کارکنان بر رفتار نوآورانه آنها در شهرداری منطقۀ 8 تهران است. جامعۀ آماری شامل مدیران شهرداری منطقۀ 8 تهران است که هنگام انجام تحقیق بالغ ...
-
بررسی نقش تعدیلگر ارزشهای لذتگرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2014-06-22)هدف این پژوهش بررسی و تعیین اثر تعدیلگر ارزشهای لذتگرایانه بر روابط بین پیشامدها و پیامدهای برند در صنایع شیرینی و شکلات است که بهمنظور بهکارگیری نتایج پژوهش در صنایع مختلف برای توسعه راهبردهای مشتریگرایانه صورت گرفته ...
-
بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2014-06-22)توانمندی کارکنان فرآیند نیل به بهبود مستمر در عملکرد سازمان از طریق ایجاد و گسترش نفوذ مبتنی بر صلاحیت افراد و گروهها در تمام حوزهها و وظایف است که بر عملکرد آنها و عملکرد کلّی سازمان اثر میگذارد. توانمندی روانشناختی ...
-
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2014-06-22)فرهنگ سازمانی موضوعی است که اخیراً به دانش مدیریت و قلمرو رفتار سازمانی راه یافته است. در بررسی انجام شده توسط گروهی از اندیشمندان علم مدیریت، فرهنگ سازمانی یکی از مؤثرترین عوامل پیشرفت و توسعه کشورها شناخته شده است؛ ...



