مرور دوره 10, شماره 38 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تاثیر دین در تحقق بازاریابی سبز
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2018-06-22)پیشرفت های روزمره علم و تکنولوزی معایب ومزایایی دارد.غالبا وفور مزایای آن موجب چشم پوشی از مضرات آن می شود.آلودگی های زیست محیطی از جمله این مضرات است.که با توجه به افزایش رقابت، بازاریابی این ضعف را به فرصتی برای سازمان ...
-
طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2018-06-22)تامین نیازها و برآوردن توقعات بیماران و آگاهی پزشکان از انتظارات آنان می تواند منجر به ارائه خدمات بهتر و برآورده کردن نیازهای منطقی بیماران شود. ماهیت هر فعالیت بازاریابی، آمیخته بازاریابی است و بازاریابی پزشکی نیز برای ...
-
ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2018-06-22)منابع انسانی توانا و کارآمد، علاوه بر اینکه می تواند سازمان را کارآمد و سود آور نماید در عین حال برای جامعه مفید و باعث شکوفایی راهبرد های کلان جامعه خواهد شد. به همین دلیل از دیرباز کشورها و سازمانها بر روی این نیروی با ...
-
بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2018-06-22)هدف از تحقیق حاضر، بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی در کارخانه مانیزان کرمانشاه بوده و تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات، توصیفی - پیمایشی میباشد. جامعهی ...
-
بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2018-06-22)در تحقیق حاضر به مطالعه حجم معاملات، نوسانات و بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران و روابط آنها با استفاده از تجزیه و تحلیل رگرسیون چند متغیره مدل (GARCH,ARCH) و مدل های اتورگسیو ( VAR ) بر روی داده های مربوط به سال های ...
-
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2018-06-22)انتخاب سهام از مسائل مهم بازار سرمایه است و همواه با عدم اطمینان همراه است. سرمایه گذاران برآنند که با توجه به معیارهای سرمایه گذاری و ترجیحات شخصی خود، به بهترین انتخاب ها دست یابند و قضاوتشان نیز مبتنی بر دانش آن هاست ...



