مرور دوره 12, شماره 46 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 12 از 12
-
شناسایی مؤلفههای اقتصاد مقاومتی مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)در فضای رقابتی امروز صنعت میهماننوازی ، افزایش ظرفیتها هتلها، یکی از دغدغههای اصلی مدیران بشمار میرود. هدف تحقیق این است که در چارچوب سیاستهای اعلامی اقتصاد مقاومتی ، مبنی بر فعالسازی ظرفیتهای درونی ، ابعاد و ...
-
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)ادبیات گستردهای در زمینه عوامل موثر بر قصد خرید محصولات خارجی ارائه شده است و هر یک از اندیشمندان این حوزه به یک یا چند بعد آن اشاره کردند، ولی تاکنون یک مدل فراگیر از عوامل و مولفههای موثر بر قصدخرید مشتری و ارتباط بین ...
-
واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)با توجه به رقابت روزافزون موجود در صنایع بزرگ، شرکتها برای جذب مشتریان بیشتر به سمت محصولات خود، تلاش بسیاری میکنند؛ اما این مهم بدون در نظر گرفتن عوامل مؤثر بر تصمیم به خرید مشتریان امکانپذیر نخواهد بود. لذا، پژوهش ...
-
توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)هدف از این تحقیق بررسی تأثیر فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی بر توسعه محصول جدید میباشد. این پژوهش از نظر پارادایم، فرااثبات گرا می باشد که با رویکرد کمی صورت پذیرفته است. همچنین استراتژی تحقیق حاضر توصیفی و از ...
-
بررسی نقش مولفههای فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش مولفههای فرهنگ سازمانی در مدیریت تحول شعب بانک ملت شهر کرمانشاه اجرا شد. روش پژوهش از نظر ماهیت کمّی و از لحاظ هدف کاربردی بود چون نتایجش را میتوان برای برنامهریزیها و سیاستگزاریها به منظور ...
-
ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)در این پژوهش به منظور ارایه مدل توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران ، با استفاده از تحلیل محتوای استقرایی؛ با شناسایی 615 کد مفهوم، کدگذاری و دسته بندی آنها در سه مرحله نهایتا 189 شاخص اصلی؛ ...
-
ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)چکیده: پژوهش کاربردی حاضر با هدف ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی، در سال 1398 انجام گرفته است. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی_پیمایشی میباشد. این پژوهش در زمرهی ...
-
ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)بانکداری دیجیتالی و تعیین الزامات جهت حرکت از وضعیت موجود به مطلوب مستلزم مجموعه تغییرات کسب و کارها در حوزه فعالیتها، فرایندها، توانایی ها و مدلهای کسب و کار است. استراتژی دیجیتال راهی است که از طریق آن، بانکها قادر خواهند ...
-
ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)تحقیق موجود به بررسی عوامل موثر با تاکید بر زنجیره ارزش میپردازد که کالاهای صنعتی و واسطهای در حوزه تجارت الکترونیک چگونه عرضه میشود و مدل ارائه این کالاها (صنعتی و واسطهای) در حوزه کسب و کار B2B چگونه باید باشد.
-
مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)مسئله طراحی شبکه زنجیره تامین شامل تصمیمات استراتژیکی می شود که به پیکربندی زنجیره تامین اشاره دارد و به عنوان مسئله زیرساختاری در مدیریت زنجیره تامین، اثرات دیر پایی روی سایر تصمیمات تاکتیکی و عملیاتی شرکت دارد. در این ...
-
طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)در این تحقیق به مدلسازی جهت طراحی شبکه پویای زنجیره تأمین کالای سیمانی برای کاهش کمبود بعد از بحران پرداختهشده است.پارامتر زمان یکی از مهمترین پارامترها بدلیل فسادپذیری محصولات سیمانی و همچنین نیاز به تأمین تقاضا در زمان ...
-
تکنیکهای اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-06-21)ترغیب و متقاعدسازی مشتری یکی از مهمترین مباحث در زمینه فروش محصولات است. اصل تعهد و ثبات در رفتار یکی از اصول مهم در روانشناسی نفوذ است. امروزه اصول تعهد و ثبات مورد توجه سازمانهای غیرانتفاعی و تجاری قرارگرفته است. مطالعات ...



