دوره 11, شماره 44
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژیهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)امروزه سازمان هایی که رقابت در بازار را موضوع محوری برای خود قلمداد میکنند، مدیریت دانش را به عنوان یکی از فعالیتهای مطرح برای اثر بخشی فعالیت هایشان در نظر میگیرند. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژی ...
-
تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)نقش رهبری بر بهبود و رشد سواد مالی کارکنان انکارناپریر است به طوری که افراد دارای سواد مالی در محیط اقتصادی تاثیربسزایی در دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای مدیران فراهم می آورند از این رو هدف این پژوهش تعیین تاثیر ...
-
آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)با وجود انجام پژوهش هایی پیرامون تاثیر آوای کارکنان بر پیامدهای سازمانی نظیر رضایت شغلی، تعهد سازمانی، تحلیل رفتگی و ترک خدمت، مطالعات اندکی به بررسی تاثیر متغیرهای دیگر در رابطه میان این متغیرها پرداخته اند. بنابراین با ...
-
بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)مطالعهی پیشرو با هدف بررسی تأثیر هویت و طنین برند بر درگیری برند مشتریان نمایندگیهای شرکت ایرانخودرو شهرستان همدان صورت پذیرفت. این پژوهش در نوع خود یک مطالعهی کاربردی، کمّی و پیمایشی بود که به صورت مقطعی اجرا شد. ...
-
ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)در این پژوهش به منظور ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری به روش آمیخته ، نخست با استفاده از تحلیل محتوای استقرایی؛ با شناسایی 621 کد مفهوم، کدگذاری و دسته بندی آنها در سه مرحله نهایتا ...
-
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)امروزه با تحولات تجارتالکترونیکی، هدف نهایی خردهفروشیهایالکترونیکی ارتقای تجربه-مشتریان است. هدف پژوهش حاضر نیز شناسایی و بررسی عوامل تأثیرگذار بر تجربهمشتریان در خردهفروشیهایالکترونیکی ایران است. لذا در این پژوهش ...
-
طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)زمینه و هدف: مدیریت الکترونیک منابع انسانی یکی از راه های اجرای راهبرد ها منابع انسانی،سیاست ها و عملیات مربوط به منابع انسانی در سازمان ها است. هدف از این تحقیق، ارائه مدلی جهت بهینه سازی استقرار مدیریت الکترونیک منابع ...
-
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)هدف این پژوهش شناسایی رابطه کیفیت خدمات الکترونیک بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری است. جامعه آماری مشتریان خدمات الکترونیکی ده شعبه منتخب بانک گردشگری شهر تهران (شمال دو شعبه، جنوب دو شعبه، ...
-
بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)هدف از پژوهش حاضر شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام میباشد..با توجه به اینکه صنعت پخش یک فعالیت خدماتی میباشد ...
-
بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)چکیده: هدف از این مطالعه بررسی تأثیر جهتگیری بینالمللی کارآفرینی بر عملکرد بین المللی با در نظر داشتن نقش میانجی قابلیت شبکه، استراتژی رقابتی و جهت-گیری بین المللی بازار است. پژوهش حاضر از نوع کاربردی است ...
-
ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)هدف این تحقیق ارائه مدلی جامع در ارتباط با کارکردهای مثبت و منفی بازاریابی در زیست جهان مدرن است. کارکردهای مثبتی که بازاریابی تا کنون بر آن ها متمرکز بوده و کارکردهای منفی ای که با توجه به مشکلاتی که در جوامع مصرفی در ...
-
بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی صورت گرفته است. تحقیق حاضر بر حسب هدف توسعه ای و کاربردی بوده و بر حسب نحوه گردآوری داده ها، توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش شامل شرکتهای ...
-
شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)پژوهش با هدف شناسایی مولفه های بهروزی سازمانی و اولویت بندی آنها انجام شد. جامعه آماری 150تن کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی بود. روش نمونه گیری، تصادفی ساده و حجم نمونه بر اساس روش مورگان 108 نفر ...
-
الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)هد ف اصلی این پژوهش، تدوین مدل چابکی منابع انسانی در شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران است. رویکرد بخش کیفی، مبتنی بر نظریه داده بنیاد است. ابزار گردآوری اطلاعات مصاحبه نیمه ساخت یافته با 18 نفر از مدیران و معاونین ...
-
شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-12-22)هدف اصلی مقاله، شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری می باشد.این مقاله از نظر روش ، توصیفی – پیمایشی و از نظر هدف کاربردی می باشد. روش گرد آوری داد ها از طریق ...



