دوره 11, شماره 43
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)باتوجه به محیط های رقابتی بین بانک ها و موسسه های اعتباری مشتری مداری اهمیت شایانی پیدا نموده است و به عنوان یک عامل اصلی در موفقیت کسب وکارها است، داشتن مشتریان باتجربه و وفادار در این عرصه رقابتی میتواند باعث ...
-
شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)نفت خام و آینده آن همواره چالشی پایانناپذیر برای کشور ما بوده است. در سالهای اخیر آشفتگی، تغییرات پرشتاب و ظهور مسائل جدید، بر این چالش افزوده است. آنچه نیاز است تجدیدنظر در رویکردهای کلان مدیریتی و بهکارگیری ابزارهای ...
-
ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)خرید تفننی یکی از جنبههای بسیار مهم رفتار مصرفکننده و یک مفهوم حیاتی در بازار است. به محض افزایش درآمد و توان خرید، خریدهای تفننی افزایش یافته و بصورت یک پدیده غالب در رفتار مصرفکننده نمایان میشود. طبق ادبیات موجود اگر ...
-
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)هدف پژوهش، بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراکشده و وفاداری مشتریان در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی میباشد. تحقیق از نظر هدف، کاربردی و براساس شیوه گردآوری ...
-
بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)شکست کسب و کارها واقعیتی است که باید از همان مراحل اولیه ایجاد یک کسب و کار در نظر گرفته شود. چنین پیش بینی نیازمند توسعه طرح های احتمالی و درک موثر و کافی از رویدادهایی است که حتی ممکن است هرگز اتفاق نیافتد. تعیین منشا ...
-
تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)هدف این مطالعه مدلسازی معادلات ساختاری مسئولیت اجتماعی جوانان با رویکرد انقلابی با تأکید بر حکمرانی خوب در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. این پژوهش کاربردی و از نوع کیفی است. در این پژوهش به تبیین مسئولیت ...
-
دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)اجرای موافقت نامه جنبه های تجارتی حقوق مالکیت فکری (تریپس)، همواره یکی از موضوعات مورد نقد و مناقشه در بین صاحب نظران علوم مختلف است. برخی با زیر سوال بردن این توافق نامه، وجود آن را بالقوه برای رفاه عمومی جهانی و منافع ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری صنعت هتلداری در ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)صنعت هتلداری با نقش پررنگی که در گردشگری و رشد اقتصادی کشور دارد ازجمله صنایع مهم کشور به شمار میرود. قیمتگذاری در این بخش علاوه بر اینکه یک فعالیت علمی است یک هنر به شمار میرود که اهداف اصلی آن بهینهسازی سود، کاهش ...
-
طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)صنعت سرمایه گذاری مخاطره پذیر از جمله مهمترین ضروریات اقتصاد کشورهای جهان به شمار می رود. پژوهش ها نشان دادهاست که ویژگی های فردی کارآفرین از جمله مهمترین عناصر درسرمایه گذاری مخاطره پذیر به شمار می آید؛ اما ...
-
بررسی تأثیر محرکهای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)هدف از این تحقیق بررسی تأثیر محرکهای ارزش برند بر روی ارزش برند مشتری محور در مورد مشـتریان برند نایکی[i] در شهر تهران است. این تحقیق از نظر ماهیت گــردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی و بر اساس هدف، کاربردی هست. جامعه آماری ...
-
ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)پژوهش حاضر با هدف تبیین رابطه ی بین هوش هیجانی و مولفه های سرمایه فکری به منظور تدوین راهبردهای کاربردی برای کسب مزیت رقابتی در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان انجام شده است. بدین منظور تعداد 42 نفر از اساتید و کارکنان ...
-
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)امروزه، شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای کسب و کار سازمان ها محسوب شده و بسیاری از سازمان ها از این طریق، مشتریان بسیاری جذب کرده اند. هدف از نگارش تحقیق حاضر، بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر توسعه تجارت ...
-
رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبردهای رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)دو سو توانی به استفاده همزمان از رویکردهای اکتشافی و استخراجی اشاره دارد. راهبرد رقابتی نیز شامل رهبری هزینه، تمایز و تمرکز است. هدف این پژوهش، شناسایی رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبردهای رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و ...
-
تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-09-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی در صنعت خرده فروشی آنلاین به انجام رسید. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از ...



