مرور دوره 1, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده جهت کسب مزیت رقابتی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-06-22)این مقاله بر اساس تحقیقی تدوین شده است که طی آن با توجه به ویژگی های سازمان یادگیرنده، میزان آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده با استفاده از روش توصیفی- پیمایشی مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد. نتایج آزمون ...
-
بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-06-22)در شروع هزاره سوم و نهادینه شدن ثبات در تغییر سازمانی، سازمانهای بیشتری به این واقعیت پی میبرند که منبع کلیدی کسب وکار، نه سرمایه و تجهیزات، بلکه دانش، اطلاعات وایدههاست. از طرفی آخرین پیشرفتهای علمی و تکنولوژیک در ...
-
نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیتهای درونی و بیرونی سازمان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-06-22)با پیشرفت فنآوریهای اطلاعاتی و ارتباطی در سالهای اخیر، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در جهت کسب مزیت رقابتی موردتوجه بسیاری از موسسات قرار گرفته است. هر چند سازمانها به صورتی فزاینده به اهمیت شناخت بهتر مشتریان خود ...
-
نقش قوانین و مقررات محاسباتی و سیستم حسابداری تعهدی در ارتقاء ظرفیت پاسخگویی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-06-22)گزارشگری مالی دولتی در واقع مرکز ثقل پاسخگویی دولت، به مردم و پاسخ خواهی مردم از دولت، است و مردم از طریق نظام گزارشگری مالی کارآمد، قادر خواهند بود از چگونگی ارائه خدمات، نحوه مصرف منابع، استفاده و نگهداری اموال و دارایی ...
-
هوش هیجانی و تعهد سازمانی مدیران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-06-22)در این پژوهش به بررسی و تحلیل رابطه بین دو متغیر هوش هیجانی و تعهد سازمانی مدیران پرداخته شده است. هوش هیجانی توانایی تشخیص و تفکیک احساسات خود و دیگران و استفاده از دانش هیجانی در جهت هدایت تفکر و رفتار خود و دیگران است. ...
-
ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان و سطح هوش عاطفی آنان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-06-22)امروزه کار آفرینی به عنوان موتور رشد و توسعه سازمانها و جوامع شناخته می شود و اهمیت کارآفرینان و نقش کلیدی آنان بر کسی پوشیده نیست. در این تحقیق از مجموع عوامل موثر بر کار آفرینی، صرفاً به ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان ...



