دوره 2, شماره 5

 

ارسال های اخیر

  • تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت 

    رهنمای رودپشتی, فریدون؛ محمودی, محمد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)
    امروزه در دنیای تجارت با حجم بالایی از اطلاعات و داده‌ها روبرو هستیم. دستاوردهای جدید در تکنولوژی اطلاعات به سازمان‌ها توانایی دسترسی و ذخیره سازی اطلاعات را بشکل موثر و کارآمدی می‌دهد. در هر صورت فاصله زیادی میان انبوه ...

  • تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی 

    باقرزاده, مجید؛ کبری دیباور, احمد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)
    پژوهش حاضر با هدف سنجش هوش سازمانی و بررسی رابطه آن با چابکی سازمانی در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی انجام شده است. این تحقیق از نوع همبستگی است و جامعه آماری آن شامل کلیه کارکنان و مدیران ...

  • هوش سازمانی و مدیریت بحران 

    ودادی, احمد؛ صیاد شیرکش, سعید؛ شفیع زاده برمی, مریم (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)
    هدف از این تحقیق بررسی رابطه هوش سازمانی و مولفه‌های آن با مدیریت بحران در شرکت سهامی بیمه ایران است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی واز نظر روش توصیفی – همبستگی است. نمونه تحقیق شامل 187 نفر از مدیران و کارشناسان شرکت‌اند ...

  • سنجش هوش سازمانی کارکنان 

    طهماسبی, زهره؛ اکبری, احمد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)
    هدف این پژوهش، سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه بوعلی سینا و اداره ارشاد اسلامی همدان است. پژوهش از نظر هدف، کاربردی است. روش پیمایشی ـ تطبیقی بین جامعه‌ای مشتمل بر 106 نفر (47 نفر از کتابداران کتابخانه اداره ...

  • نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمان‌ها 

    صفرزاده, حسین؛ بنکدار مازندرانی, نازنین؛ جاویدی حق, مریم (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)
    هدف مقاله بررسی نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمان‌ها است که با استفاده از روش مطالعه کتابخانه‌یی و مرور ادبیات در زمینه‌های: کلیات هوش کسب و کار، تاریخچه، ابعاد اصلی و فرایند آن در سازمان‌ها ...

  • تأثیر فن‌آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران 

    انصاری, محمداسماعیل؛ الله‌وردی, زهرا؛ باغبانی آرانی, ابوالفضل؛ سپیانی, مریم (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)
    گرد آوری و ارزیابی اطلاعات مربوط به شرکت‌های رقیب در امر تدوین استراتژی‌ها؛ نقشی حیاتی دارد. هر قدر شرکت بتواند از شرکت‌های رقیب اطلاعات بیشتری به دست آورد، احتمال آنکه استراتژی‌های اثربخش‌تر و موفقیت‌آمیزتر تدوین و اجرا ...