دوره 2, شماره 5
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)امروزه در دنیای تجارت با حجم بالایی از اطلاعات و دادهها روبرو هستیم. دستاوردهای جدید در تکنولوژی اطلاعات به سازمانها توانایی دسترسی و ذخیره سازی اطلاعات را بشکل موثر و کارآمدی میدهد. در هر صورت فاصله زیادی میان انبوه ...
-
تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)پژوهش حاضر با هدف سنجش هوش سازمانی و بررسی رابطه آن با چابکی سازمانی در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی انجام شده است. این تحقیق از نوع همبستگی است و جامعه آماری آن شامل کلیه کارکنان و مدیران ...
-
هوش سازمانی و مدیریت بحران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)هدف از این تحقیق بررسی رابطه هوش سازمانی و مولفههای آن با مدیریت بحران در شرکت سهامی بیمه ایران است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی واز نظر روش توصیفی – همبستگی است. نمونه تحقیق شامل 187 نفر از مدیران و کارشناسان شرکتاند ...
-
سنجش هوش سازمانی کارکنان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)هدف این پژوهش، سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانههای دانشگاه بوعلی سینا و اداره ارشاد اسلامی همدان است. پژوهش از نظر هدف، کاربردی است. روش پیمایشی ـ تطبیقی بین جامعهای مشتمل بر 106 نفر (47 نفر از کتابداران کتابخانه اداره ...
-
نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمانها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)هدف مقاله بررسی نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمانها است که با استفاده از روش مطالعه کتابخانهیی و مرور ادبیات در زمینههای: کلیات هوش کسب و کار، تاریخچه، ابعاد اصلی و فرایند آن در سازمانها ...
-
تأثیر فنآوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-03-21)گرد آوری و ارزیابی اطلاعات مربوط به شرکتهای رقیب در امر تدوین استراتژیها؛ نقشی حیاتی دارد. هر قدر شرکت بتواند از شرکتهای رقیب اطلاعات بیشتری به دست آورد، احتمال آنکه استراتژیهای اثربخشتر و موفقیتآمیزتر تدوین و اجرا ...



