نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorزارعی, عظیم الهfa_IR
dc.contributor.authorطاهری, غزالهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:58:25Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:58:25Z
dc.date.available1399-07-09T11:58:25Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:58:25Z
dc.date.issued2019-03-21en_US
dc.date.issued1398-01-01fa_IR
dc.date.submitted2019-10-14en_US
dc.date.submitted1398-07-22fa_IR
dc.identifier.citationزارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. (1398). بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین. مدیریت برند, 6(1), 17-66. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875fa_IR
dc.identifier.issn2345-3222
dc.identifier.issn2538-1482
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22051/bmr.2020.28778.1875
dc.identifier.urihttps://bmr.alzahra.ac.ir/article_4963.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412747
dc.description.abstract<em>توسعه روزافزون تبلیغاتی که از طریق شبکه­های اجتماعی در میان تعداد زیادی از کاربران اشتراک­گذاری می­شود، فرصت­های جدیدی برای ارتباط بهتر برند­ها با مشتریان فراهم آورده است. گسترش ارتباطات و تعاملات مشتری با</em><em>برند موجب عضویت وی در جامعه برند گردیده و نقش بسزایی در تعیین هویت مشتری با برند و تعلق و دل‌بستگی به برند دارد. با توجه به اهمیت نقش تبلیغات شبکه­های اجتماعی در ارتباطات مؤثر برند، هدف پژوهش حاضر بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم­آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین می­باشد که به­طور خاص در بین مشتریان فروشگاه مجازی دیجی­کالا بررسی­شده است.</em><em>پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش پژوهش کمی و روش گردآوری داده­ها از نوع توصیفی </em><em>–</em><em> پیمایشی می­باشد که در بازه زمانی پنج ماهه از فروردین‌ماه الی مردادماه سال 1398 جمع­آوری گردیده است. جامعۀ آماری پژوهش 257 نفر از خریداران فروشگاه مجازی دیجی کالا هستند که با استفاده از فرمول نمونه­گیری جامعه نامحدود کوکران و روش نمونه­گیری اتفاقی </em><em>در دسترس </em><em>انتخاب شدند. تجزیه‌وتحلیل داده­ها از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزی با استفاده از نرم­افزار</em><em>Smart PLS3</em><em> صورت پذیرفته است. نتایج نشان داد که ارزش تبلیغات شبکه­های اجتماعی بر حمایت اجتماعی و کیفیت ارتباط برند اثر مثبت و معناداری دارد و متغیر انگیزه مشارکت در شبکه­های اجتماعی، تأثیر ارزش تبلیغات شبکه­های اجتماعی بر روی دو متغیر فوق را تعدیل می­کند. متغیر­های حمایت اجتماعی و کیفیت ارتباط برند بر روی هم­آفرینی ارزش برند اثر معنادار داشته و نیز هم­آفرینی ارزش برند مشتری اثر معنادار و مثبتی بر تعلق مشتری به جامعه برند دارد.</em>fa_IR
dc.format.extent1528
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه الزهراfa_IR
dc.publisherAlzahra Universityen_US
dc.relation.ispartofمدیریت برندfa_IR
dc.relation.ispartofBrand Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22051/bmr.2020.28778.1875
dc.subjectارزش تبلیغات شبکه‌های اجتماعیfa_IR
dc.subjectتعلق به جامعه برندfa_IR
dc.subjectحمایتfa_IR
dc.subjectکیفیت ارتباط برندfa_IR
dc.subjectهم‌آفرینی ارزش برندfa_IR
dc.titleبررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاینfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیأت علمی و مدیرگروه مدیریت بازرگانی دانشگاه سمنانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری، دانشگاه سمنان، سمنان، ایران.fa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue1
dc.citation.spage17
dc.citation.epage66


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد