نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمظلومی, نادرfa_IR
dc.contributor.authorافجه, سید علی اکبرfa_IR
dc.contributor.authorبیات سرمدی, سمانهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:58:24Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:58:24Z
dc.date.available1399-07-09T11:58:24Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:58:24Z
dc.date.issued2018-05-22en_US
dc.date.issued1397-03-01fa_IR
dc.date.submitted2018-11-12en_US
dc.date.submitted1397-08-21fa_IR
dc.identifier.citationمظلومی, نادر, افجه, سید علی اکبر, بیات سرمدی, سمانه. (1397). اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات. مدیریت برند, 5(1), 79-106. doi: 10.22051/bmr.2019.23042.1621fa_IR
dc.identifier.issn2345-3222
dc.identifier.issn2538-1482
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22051/bmr.2019.23042.1621
dc.identifier.urihttps://bmr.alzahra.ac.ir/article_4171.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412743
dc.description.abstractبرندسازی کارفرما یک استراتژی بازاریابی است که به بقای کارفرمایان در بازار رقابتی جذب و نگهداری نیروی کار کمک می‌کند. این پژوهش با هدف شناسایی اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فاوا صورت گرفت. این تحقیق ازنظر نوع، ترکیبی از روش‌های اسنادی و پیمایشی و ازنظر ماهیت بر اساس روش‌های جدید علم آینده‌پژوهی، تحلیلی و اکتشافی است. ابتدا بامطالعۀ ادبیات تحقیق، متغیرهای برندسازی کارفرما استخراج شدند و با آراء خبرگانِ عرصۀ منابع انسانی پرسشنامه‌ای مشتمل بر 13 متغیر برندسازی کارفرما، به‌منظور سنجش میزان اثرگذاری متغیرهای برندسازی کارفرما بر یکدیگر طراحی گردید. روایی محتوایی و اعتبار پرسشنامه موصوف موردسنجش و تائید قرار گرفت. 26 متخصص و خبره در خصوص میزان اثرگذاری متغیرها بر یکدیگر نظر دادند. نوآوری این تحقیق تحلیل اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما، است. اطلاعات به‌دست‌آمده با استفاده از نرم‌افزار میک مک تحلیل شد و نتایج این تحقیق جایگاه متغیرهای برندسازی کارفرما در صنعت فاوا، از حیث اثرگذاری و اثرپذیری و نقش آن‌ها را در برندسازی کارفرما تعیین می‌نماید<em>.</em>fa_IR
dc.format.extent502
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه الزهراfa_IR
dc.publisherAlzahra Universityen_US
dc.relation.ispartofمدیریت برندfa_IR
dc.relation.ispartofBrand Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22051/bmr.2019.23042.1621
dc.subjectبرندسازی کارفرماfa_IR
dc.subjectتحلیل اثرات متقابلfa_IR
dc.subjectآینده‌پژوهیfa_IR
dc.subjectصنعت فاوfa_IR
dc.titleاثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطاتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue1
dc.citation.spage79
dc.citation.epage106


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد