• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت برند
    • دوره 5, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت برند
    • دوره 5, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند

    (ندگان)پدیدآور
    طباطبایی نسب, سید محمدنعلچی کاشی, علیرضاطباطبایی نسب, زهرهنایب زاده, شهناز
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    713.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    جایگاه‌یابی مجدد برند به معنای تغییر باورهای مشتریان در مورد برند و ایجاد یک موقعیت متمایز و جدید در ذهن مشتریان هدف است. از آنجایی‌که پژوهش‌های انجام‌شده در حیطه جایگاه‌یابی مجدد برند محدود است، پژوهش حاضر با هدف ارایه مدلی جامع از جایگاه‌یابی مجدد برند انجام شده است. این مطالعه یک پژوهش کیفی است که پژوهشگران در آن برای تحلیل داده‌ها، رویکرد نظریه داده‌بنیاد را به کمک نرم‌افزار مکس‌کیودی‌ای به‌کار بردند. مدل استخراج‌شده نشان می‌دهد که با توجه به روند پژوهش، عواملی مانند عدم رقابت‌پذیری محصول یا برند، زمینه‌ساز جایگاه‌یابی مجدد برند هستند و برای اجرای موفق فرآیند  جایگاه یابی مجدد برند باید از استراتژی‌هایی مانند تغییر جایگاه روانی استفاده کرد. به‌علاوه، شناخت از مصرف‌کننده، جزو شرایط زمینه‌ای است که موجب تسهیل فرآیند می‌شود و مقاومت مصرف‌کننده نسبت به تغییر، جزو شرایطی مداخله‌گر است که در فرآیند اختلال ایجاد می‌کند. نهایتا اینکه پیامد این فرآیند، تغییر و بهبود جایگاه برند است
    کلید واژگان
    برند
    جایگاهیابی
    جایگاهیابی مجدد برند
    نظریه داده‌بنیاد

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2018-05-22
    1397-03-01
    ناشر
    دانشگاه الزهرا
    Alzahra University
    سازمان پدید آورنده
    یزد ، صفاییه، دانشگاه یزد، دانشکده مدیریت
    دانشجوی دکتری
    هیات علمی
    دانشیار/ دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

    شاپا
    2345-3222
    2538-1482
    URI
    https://dx.doi.org/10.22051/bmr.2018.20646.1522
    https://bmr.alzahra.ac.ir/article_4170.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412742

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب