• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت برند
    • دوره 3, شماره 3
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت برند
    • دوره 3, شماره 3
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی

    (ندگان)پدیدآور
    کریمی علویجه, محمد رضاحقیقی کفاش, مهدینظری, مهسا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    7.713 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
      ادبیاتسنتیارتباطاتبرند، بهالگویارتباطیبینشرکتومصرف‌کنندگانتوجه می‌کند،در حالی‌که «جامعهبرند»،الگوییجدیدازارتباطاتمصرف‌کنندگانباهمتلقی می‌شود.با گسترشرسانه‌هایجمعیوبازاریابی مدرن، دسترسیگستردهودرحالرشدبهجوامعمجازیشرکت‌هاافزایشیافتهومشتریانی که طرفدار این جوامع می‌شوند، تمایل به وفادار بودن و تعهد و قصد خرید مجدد دارند و بیش‌تر در معرض اطلاعات مربوط به برند هستند. پژوهشحاضر، باهدف  بررسیتاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در رسانه‌های اجتماعی، بر خرید مجدد مشتریان از طریق وفاداری به برند انجام شده است. روش پژوهشمورد استفاده در این پژوهش توصیفی-پیمایشی است. بدینمنظور،اعضای جامعه مجازی برند نوین چرم در صفحه اینستاگرام،به‌عنوانجامعهآماری انتخابگردیدهو داده‌های پژوهش، از 381 نفر از اعضای جامعه جمع‌آوری شدند. داده‌ها با استفاده از  پرسشنامه جمع‌آوری گردید و  مدل پیشنهادی پژوهش با استفاده از مدلمعادلاتساختاری، مورد آزمون قرار گرفت. برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از نرم‌افزارSPSS و Amos استفادهشد. یافته‌های مطالعهحاکیازایناستکه فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، پیوندهای مصرف‌کننده-برند-مصرف‌کننده را تقویت می‌کند و سطح تعهد جامعه را افزایش می‌دهد؛ و سرانجام، وفاداری مصرف‌کننده نیز بالا می‌رود.
    کلید واژگان
    فعالیت‌های خلق ارزش
    جامعه برند
    وفاداری به برند
    قصد خرید مجدد

    شماره نشریه
    3
    تاریخ نشر
    2016-09-22
    1395-07-01
    ناشر
    دانشگاه الزهرا
    Alzahra University
    سازمان پدید آورنده
    استادیار گروه مدیریت بازرگانی،دانشکده مدیریت وحسابداری،دانشگاه علامه طباطبایی
    دانشیار گروه مدیریت بازرگانی ،دانشکده مدیریت وحسابداری،دانشگاه علامه طباطبایی
    دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی ،دانشکده مدیریت وحسابداری ،دانشگاه علامه طباطبایی

    شاپا
    2345-3222
    2538-1482
    URI
    https://dx.doi.org/10.22051/bmr.2017.16586.1358
    https://bmr.alzahra.ac.ir/article_3099.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412678

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب